Hallo daar!
Ik probeer wat levendigheid te creeren dus ga proberen wat topics te openen. Trigger warning: Het is niet echt een interessant verhaal.
Ja de titel zegt het al, ik heb afgelopen week een week zonder whatsapp, facebook en instagram gedaan (de social media waar ik op zit). Ik mailde, smste en belde nog wel en ik zat nog op Quizlet. Maar toch het grootste gedeelte wat tijd en batterijleven opvreet heb ik een weekje de deur uit gedaan. Wat vond ik er van? Fantastisch! Was het goed vol te houden? Ja zeker, alleen de laatste avond was te moeilijk. I blame Hale/Britt, hahaha! Zou ik het aan anderen aanraden? Ja echt absoluut. Ik vond het zo rustig en ik kreeg zo veel dingen gedaan dat ik binnenkort nog zo'n weekje ga doen en dan ook Q en spotify er buiten laat. Ik ben echt heel blij hoe het is gelopen en het voelde echt heel goed. Wel merkte ik door de week heen als ik mijn telefoon vast had ik uit automatisme instagram ging openen (addicted much?).
Hebben jullie ooit zoiets gedaan? En hoe is het bij jullie verlopen? En hoe zit het bij jullie telefoon/social media verslaving?
The truth is out there.