• Hallo daar!

    Ik probeer wat levendigheid te creeren dus ga proberen wat topics te openen. Trigger warning: Het is niet echt een interessant verhaal.

    Ja de titel zegt het al, ik heb afgelopen week een week zonder whatsapp, facebook en instagram gedaan (de social media waar ik op zit). Ik mailde, smste en belde nog wel en ik zat nog op Quizlet. Maar toch het grootste gedeelte wat tijd en batterijleven opvreet heb ik een weekje de deur uit gedaan. Wat vond ik er van? Fantastisch! Was het goed vol te houden? Ja zeker, alleen de laatste avond was te moeilijk. I blame Hale/Britt, hahaha! Zou ik het aan anderen aanraden? Ja echt absoluut. Ik vond het zo rustig en ik kreeg zo veel dingen gedaan dat ik binnenkort nog zo'n weekje ga doen en dan ook Q en spotify er buiten laat. Ik ben echt heel blij hoe het is gelopen en het voelde echt heel goed. Wel merkte ik door de week heen als ik mijn telefoon vast had ik uit automatisme instagram ging openen (addicted much?).

    Hebben jullie ooit zoiets gedaan? En hoe is het bij jullie verlopen? En hoe zit het bij jullie telefoon/social media verslaving?


    The truth is out there.

    Ja dat heb ik ook eens gedaan toen ik op vakantie was en geen toegang had tot internet! Het voelse heel bevrijdend (:


    And then we'll see it.

    Vroeger kon ik nog maanden zonder mijn telefoon, maar nu hij zelfs functioneert als afstandsbediening van mijn TV, gaat dat lastig worden hem niet te gebruiken. Maar goed een social media verslaving is bij mij niet aanwezig. Behalve whatsapp gebruik ik verder vrijwel geen social media.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Koffie schreef:
    Ja dat heb ik ook eens gedaan toen ik op vakantie was en geen toegang had tot internet! Het voelse heel bevrijdend (:


    Ja he? De week vloog ook voorbij bij mij. Ga je het vaker doen?


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Ja he? De week vloog ook voorbij bij mij. Ga je het vaker doen?

    Ja en je hebt opeens heel veel tijd over om bijvoorbeeld boeken te lezen ^^ Had jij ook dat je veel meer om je heen ging kijken en kon genieten van het moment? (:
    En ik weet niet of ik het vaker ga doen! Jij wel? (:


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    (...)
    Ja en je hebt opeens heel veel tijd over om bijvoorbeeld boeken te lezen ^^ Had jij ook dat je veel meer om je heen ging kijken en kon genieten van het moment? (:
    En ik weet niet of ik het vaker ga doen! Jij wel? (:


    Ja echt ik heb ook 2 boeken uitgelezen echt heerlijk! Ik ga het zeker vaker doen want het beviel me heel goed. c:


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Ja echt ik heb ook 2 boeken uitgelezen echt heerlijk! Ik ga het zeker vaker doen want het beviel me heel goed. c:

    Ah leuk om te horen! (:
    Ik doe soms wel eens dat ik gewoon mijn mobiel uit laat en pas 's avonds mijn telefoon aan doe, omdat je toch gemist wordt als je een paar dagen niet op whatsapp bent. Dat is misschien ook een goed alternatief? (:


    And then we'll see it.

    Ik zou eigenlijk in therapie moeten ofzo hahahaha


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Daar heb ik echt de discipline niet voor wow

    [ bericht aangepast op 3 juni 2018 - 12:24 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Slecht hoor. Mij een beetje als slap excuus gebruiken (N)
    Wel trots op je dat je het in principe gewoon hebt volgehouden!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2018 - 12:26 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I'm so proud of you, Veer. <3

    Ik ben zelf echt hard verslaafd en zou willen dat ik dit een week vol kon houden!


    •

    HlPPIE schreef:
    Vroeger kon ik nog maanden zonder mijn telefoon, maar nu hij zelfs functioneert als afstandsbediening van mijn TV, gaat dat lastig worden hem niet te gebruiken. Maar goed een social media verslaving is bij mij niet aanwezig. Behalve whatsapp gebruik ik verder vrijwel geen social media.


    Rick, je poging om ook een week zonder social media te gaan mislukt na een paar uur. Dat is een verslaving, darling. :W


    •

    Amari schreef:
    (...)

    Rick, je poging om ook een week zonder social media te gaan mislukt na een paar uur. Dat is een verslaving, darling. :W


    Like I said behalve Whatsapp :P Zonder whatsapp kan ik inderdaad niet zo lang. (was niet na een paar uur maar na 2 dagen maar idd xD)
    Maar de rest van social media kan ik makkelijk zonder.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Revenger schreef:
    Daar heb ik echt de discipline niet voor wow


    Ja dit dus. Ik ben keihard verslaafd.


    26 - 02 - '16

    Lekker bezig!
    Ik heb een paar weken besloten om ook minder met social media bezig te zijn, en dat werkt voor mij ook heel fijn. Een week helemaal zonder social media heb ik nog niet geprobeerd, maar het lijkt me wel een leuke en mooie uitdaging! (:

    Ik heb geen social media en ben dus ook niet verslaafd. Het enige wat ik heb is Whatsapp, maar daar kijk ik één á twee keer per dag op om bereikbaar te blijven voor vrienden en familie. Het is niet zo dat ik er non-stop op kijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.