• Hallo daar!

    Ik probeer wat levendigheid te creeren dus ga proberen wat topics te openen. Trigger warning: Het is niet echt een interessant verhaal.

    Ja de titel zegt het al, ik heb afgelopen week een week zonder whatsapp, facebook en instagram gedaan (de social media waar ik op zit). Ik mailde, smste en belde nog wel en ik zat nog op Quizlet. Maar toch het grootste gedeelte wat tijd en batterijleven opvreet heb ik een weekje de deur uit gedaan. Wat vond ik er van? Fantastisch! Was het goed vol te houden? Ja zeker, alleen de laatste avond was te moeilijk. I blame Hale/Britt, hahaha! Zou ik het aan anderen aanraden? Ja echt absoluut. Ik vond het zo rustig en ik kreeg zo veel dingen gedaan dat ik binnenkort nog zo'n weekje ga doen en dan ook Q en spotify er buiten laat. Ik ben echt heel blij hoe het is gelopen en het voelde echt heel goed. Wel merkte ik door de week heen als ik mijn telefoon vast had ik uit automatisme instagram ging openen (addicted much?).

    Hebben jullie ooit zoiets gedaan? En hoe is het bij jullie verlopen? En hoe zit het bij jullie telefoon/social media verslaving?


    The truth is out there.

    Wel tof van je. Ik doe op kampen van scouting altijd maar dat is omdat ik geen 4 of 5 g heb. Dan zijn mensen maar hoe dan maar ikvind het heerlijk. In het bos met kampvuurtje en geen telefoon. Bellen en smsen ingeval van.nood kan altijd. Toch als er een wifi punt is ga ik dan zitten appen,quizlet en facebook update voor de ouders van de kinderen maar de rest laat ik dicht.

    Nu op vakantie is mijn email ook een no go even als nieuws of op facebook slecht nieuws negeer ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou deze week weer zonder mobieltje zitten, aangezien ik naar Frankrijk zou gaan, maar dat ging niet door. Maar in Zuid-Afrika heb ik ook geen internet dus dat wordt dan flink afkicken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    @Koffie: Ja dat is slim zat er aan te denken het zo te doen dat ik pas vanaf 3u in de middag op social media mag oid.
    @Wasikowska: Herkenbaar haha.
    @Revenger: Ik vond het makkelijker dan het lijkt!
    @Britt: Hahahaha u a bad influence, still love you tho. Hahaha.
    @Mirte: Lief! Dankjewel!
    @Erieka: Hahahaa ja ik zit ook echt heel veel op mn telefoon maar het ging verbazingwekkend makkelijk!
    @Chilton: Ja zeker proberen, het is echt de moeite waard!
    @Nerveus: Dat klinkt goed, naar zoiets zou ik graag willen toewerken!
    @Irishnialler: Klinkt ook goed, iig even wat minder actief dan!
    @Derks: Oei, succes, maar dat komt zeker goed. Het valt alleszins mee!


    The truth is out there.

    Bij mij valt het eigenlijk allemaal wel goed mee. Ik kan gerust enkele dagen zonder twitter/facebook/instagram tenzij ik me écht verveel. Het is Quizlet waar ik momenteel het meest aan verslaafd ben *oeps*


    The soul needs autumn.

    Ik heb nu wel een reden om in ieder geval voor twee weken een forum stop in te lassen lololol


    26 - 02 - '16

    Hahahahahaha, ik heb altijd slechte invloed op mensen.
    Normaal gesproken meer wanneer het met drank te maken heeft dan met de telefoon though.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Hahahahahaha, ik heb altijd slechte invloed op mensen.
    Normaal gesproken meer wanneer het met drank te maken heeft dan met de telefoon though.


    Girl you the best kind of bad influence 😏


    The truth is out there.

    Nice!!

    Ik ga ieder jaar op zomerkamp en dat betekent in principe geen telefoon. Ik heb hem de laatste jaren wel (stiekem) bij me gehouden voor het geval ik toch echt naar muziek wilde luisteren, maar eigenlijk niet of amper gebruikt. En sws ben ik lang niet altijd superactief op social media, haha. Facebook heb ik niet (meer), op Snapchat ben ik met enige regelmaat streakverbreker (oeps), en Instagram gebruik ik af en toe, YouTube regelmatig. Alleen Whatsapp gebruik ik wel echt veel, hahaha.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Dit topic heeft mij geïnspireerd om tot het einde van het schooljaar geen YT meer te kijken. Ik hoop er bakken met tijd mee te verdienen die ik goed kan gebruiken! ;)


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    @onbewoond: oh chill ja ik hebruik whatsapp ook echt veel denk met name dopr de handigheid.
    @Grace: Weekje zonded Q dan maar? Hahahah
    @Muizlet: ooh wat goed ben heel benieuwd of het gaat helpen!


    The truth is out there.