Ik heb maandagnacht om twee uur (was net klaar met leren) een mail gestuurd naar een oude leerkracht van me (ivm vragen omtrent studiekeuze, want ik zou willen veranderen, maar ik had nog wat vragen en gezien het in het middelbaar haar vak was, wil ik die aan haar stellen), maar ik heb nog steeds geen antwoord. Nu kwam ik best wel goed overeen met die leerkracht, dus ik denk niet dat ze me bewust zou negeren, haha, maar ik vraag me af of het opdringerig zou overkomen mocht ik haar via FB sturen? (Over het feit dat dat een informeel kanaal is moet je je geen zorgen maken, want ik had er buiten de schooluren ook contact mee, dus ik denk niet dat ze er veel problemen mee zou hebben mocht ik haar via daar iets sturen, het is gewoon of het opdringerig zou overkomen dat ik me afvraag.)
Want enerzijds is het nog maar vijf dagen, maar anderzijds beginnen de examens voor het middelbaar over iets minder dan een week en dan wil ik er haar ook niet mee lastigvallen. Iemand advies?
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried