Hallo allemaal,
Ik ben vandaag, zoals vele dagen, verschrikkelijk chagrijnig. We hadden gym, een meisje uit mijn klas dat me mateloos irriteert en sowiesohet hele school principe.
Ik haat het.
De laatste tijd ben ik steeds vaker minder in mijn doen, ik ben soms poepie chagrijnig of heel moe. Dan zit ik weer s'avonds thuis en kan ik alleen maar denken: morgen weer een dag, bah.
Soms heb ik wel eens, zoals ook nu, dat ik zit te denken over wat me nou gelukkig maakt, waar ik nog even wat positiviteit uit kan halen. Maar ik kan gewoon niks bedenken. En ik ben niet eens ongesteld.
Het rare is, ik kan me niet voorstellen dat ik, Ingrid, een dip zou hebben. Ik ben een optimist. En het erge is, ik hou niet echt van de zomer (veel te warm), dus als ik al in een dip zou zitten, zou dat de hele zomer door kunnen blijven duren. En nee, een winterdip is het niet, aangezien ik de winter geweldig vind.
Ik weet ook gewoon even niet wat te doen, ik heb gewoon geen zin in school, werk of überhaupt iets.
Misschien komt het wel iets heftiger over dan dat het in werkelijkheid is, want absoluut, ik lach zeker nog wel en alles gaat me voor de wind.
Mensen, wat kan dit zijn? En hoe kom ik er vanaf?
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.