Confession: ik moest een keer een debat doen en onbedoeld werd ik dat meisje dat niks deed. Ik kreeg taken toebedeeld en een deadline (ik had gevraagd of ze mij begrensde taken wilden toebedelen want ik ben niet goed in projecten leiden die me niet zo boeien, dan moet me gewoon verteld worden wat ik moet doen en dan doe ik het) alleen werkte ik samen met een echte perfectionist die vond dat ik niet snel genoeg werkte, en dus al het werk wat voor mij was, was de volgende dag al gedaan had en vervolgens werd die meid heel kwaad werd op mij. Toen had ik ook iets van doe het lekker zelf.
Maar goed, uit ervaring sprekende: de beste aanpak blijft om te vragen wat zij een fijne aanpak vind. Voor mij was het heel erg nodig dat mijn partner me taken en een deadline gaf en dat we ons allebei daaraan hielden. Toen we die strategie eenmaal toepasten en ze me de ruimte gaf, werkte ik opeens keihard. Maar samenwerken is lastig, zeker als je geen stier geeft om het project, dus je kunt niet verwachten dat ze zomaar je gedachten leest en je naadloos aanvult.
Ik kreeg uiteindelijk nog een hoger cijfer dan die meid ook, ik ben absoluut dat ene nachtmerrie kind waar jullie allemaal mee gewerkt hebben hah
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.