In het kader van 'wat wil ik nu echt met mijn leven?' ben ik eens aan het rondkijken. Ik doe momenteel nog een mbo opleiding en wil hierna gaan werken, maar ook misschien kijken of dit in combinatie met hbo kan. 's Avonds ofzo.
Nu is het dus echt al heel erg lang een droom van me om iets met psychologie te doen. En wat blijkt?
Je moet wiskunde op vwo niveau beheersen.
En laat dat pot-ver-dorie nou net het enige vak zijn waar ik echt slechter dan slecht in ben. Ik ben zelfs van het vwo naar het vmbo gezakt door o.a wiskunde. Nog beter: ik mocht alleen maar naar het laatste jaar vmbo als ik plechtig beloofde wiskunde te laten vallen. Dus ik ben echt teleurgesteld. Tuurlijk snap ik wel dat het nu eenmaal nodig is voor medicijnen enz (althans, daar ga ik nu maar vanuit) maar KOM OP. Ik ben echt redelijk goed in het lezen van mensen en vind het menselijk gedrag waanzinnig interessant dus AAAAAGHR. Don't mind me, ik ben even flink teleurgesteld want ik had dit namelijk echt heel erg leuk gevonden.
Hebben jullie wel eens iets heel graag willen doen, om er vervolgens achter te komen dat je het gewoon niet ging redden?
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"