• Hello hnys,
    Ik was daarnet naar gitaarles, en ik heb een nieuwe leraar die errug knap is. En nee, het is géén gast van 40, maar van 18. (A) Maar daar gaat het nu even niet over. ;]
    Onderweg naar huis gebeurden er allemaal creepie dingetjes, en nu ben ik bang! x'D Ik moest dus langs een stuk weiland, en aan de andere kant was dicht bos, jeweetwel, met de bomen heel dicht op elkaar. Er is helaas geen straatverlichting, maar ik zwéér dat ik daar iemand in dat bos zag staan, maar toen ik nog een keer omkeek was ie weg.. En later fietste ik langs een weg waar het normaal heel druk is, maar nu alleen een bus reed, zonder passagiers, er was alleen een chauffeur. En toen waren er ineens super veel kraaien..
    En nu ben ik bang! x'D
    Xx


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik heb medelijden met je ! <3

    xx(H)


    i love you but you don't see it

    kraaien zijn eng!! :O
    die poepen. :X


    AAP

    dat is eng:O

    ik d8 ook een keer dat ik iemand zag staan:S


    <3

    Als zo een eng mannetje aan jou komt dan kom ik aan dat enge mannetje en dat dood ik die.

    kraaien zijn eng!! :O
    die poepen. :X


    Je meent het x'D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Als zo een eng mannetje aan jou komt dan kom ik aan dat enge mannetje en dat dood ik die.


    Dankje *verschuilt zich achter Cyn*


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Dankje *verschuilt zich achter Cyn*

    *speelt halve-bodyguard*

    Waarom staat dit onder 'Promotie'?
    [/gaat verplaatsen]


    Bored.

    Waarom staat dit onder 'Promotie'?
    [/gaat verplaatsen]


    Ho sorry! Ik ben er niet zo bij met mn kop, half huiswerk half computer werkt niet zo goed.. x'D Dus ik ga! <33


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Dan mOet je ziingen x'),doe ik ook altijd x')
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Dat is idd freaky, als ik horrofilms kijk ga ik me ook rare dingen in het hoofd halen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik krijg kiekevel van zo een dingen xd


    We'll never be as young as we are tonight