• Ik had mezelf beloofd geen nieuwe RPG's te openen, maar deze ideeën kwamen gisteren in me op. Idee 1 toen ik me verveelde op het werk en deel 2 nadat ik de nieuwe Marvel film had gezien. Nu vroeg ik me af in welke jullie eventueel interesse hebben? Het vergt nog wat meer uitdenkwerk, maar dit zijn de algemene ideeën. Titelideeën zijn ook meer dan welkom.


    IDEE 1 ⋆ onbekende personen

    Het liedje zegt This is a man's world, maar wat als het juist andersom was? Asira is een wereld waarin alles draait om de vrouwen in de samenleving. De vrouw is het sterke geslacht, terwijl de man overduidelijk ondergeschikt is aan de vrouw. Alleen vrouwen mogen in de regering terwijl mannen niet eens stemrecht hebben in deze "democratische samenleving". Mannen zijn er slechts om de vrouwen te voorzien van kinderen, voor vrouwen is het krijgen van kinderen het grootste geschenk in de hemel en iedereen bidt er dan ook voor om een meisje te krijgen. Maar wat gebeurt er als er een opstanding komt van boze mannen en vrouwen die gelijkheid willen zien in de wereld?
    Stemmen: |||||


    IDEE 2 ⋆ onbekende personen

    Na de vernietigende gebeurtenissen van een buitenaardse bedreiging besluit een geheime dienst dat er iets moet gebeuren in deze nieuwe vorm van oorlog. Daarom vormt de geheime dienst een nieuwe operatie. Door heel het land wordt er gezocht naar buitenaards krachtige jongeren die na een intensieve training kunnen bijdragen aan het verslaan van de vijand en zijn volgelingen als hij terugkeert naar aarde. Maar zijn deze unieke jongeren er klaar voor om zo'n verantwoordelijkheid met zich mee te dragen?
    Stemmen: ||||||

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 14:59 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sowieso 2. Sowieso.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik stem voor één, omdat dat een idee is wat nog niet veel is uitgewerkt (meestal is het andersom zo het geval).
    Plus ben ik bang dat Infinity War nog té nieuw is waardoor veel mensen de spoilers niet willen zien.


    Maji schreef:
    Ik stem voor één, omdat dat een idee is wat nog niet veel is uitgewerkt (meestal is het andersom zo het geval).
    Plus ben ik bang dat Infinity War nog té nieuw is waardoor veel mensen de spoilers niet willen zien.


    Goed punt. Al komen er niet echt spoilers in voor, alleen dat de wereld in gevaar is en dat is bij Marvel praktisch altijd, maar ik snap het punt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Idee 1! Sign me up! <3


    I have seen my own sun darkened

    2 ! <3


    - thank you for existing -

    Ik zou eventueel idee 2 niet Marvel-related kunnen maken dus hetzelfde verhaal maar dan zonder eventuele spoilers. Wat denken jullie?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Without a doubt idea #1.


    [ heaven knows ]

    Allebei! Ik denk dat het inderdaad misschien wel slim is om 2 minder marvel-based te maken aangezien dat wat algemener is en er zo misschien wat meer mensen op af komen?


    Spinning around, I'm weightless.

    1, want ik ben totaal niet op de hoogte van Marvel. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Note: Ik heb het tweede deel wat aangepast waardoor het nu onbekende personen is i.p.v. Marvel c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ken die hele serie niet, dus 2 is goed voor mij ^^


    She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

    Ik vind ze allebei leuk. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jullie maken het wel erg moeilijk hoor! D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    2 lijkt me interessantttt, (1 denk ik ook im weet het niet maar vooral 2)

    Ziegler schreef:
    Jullie maken het wel erg moeilijk hoor! D:


    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 15:00 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.