• Want dat is tegenwoordig weer onderdeel van mijn leven. Want dan zie je een leuke vacature en moet je ze ervan overtuigen dat je de juiste kanidaat bent die zij zoeken. Nu heb ik al gesollicitreerd bij het uitzendbureau, maar ik moet nog een test maken en daarna ook een motivatiebrief uploaden. Zakte overigens bijna van mijn stoel dat ik zag dat het uitzendbureau mij had gebeld en helemaal toen het duidelijk werd dat ik niet meteen was afgewezen. Maar goed, dat is een ander verhaal. Net zoals met ieder verhaal heb ik eerst een ruwe versie geschreven en net een nieuwe versie met de oude versie in mijn achterhoofd. Echter twijfel ik of ie wel goed genoeg is.

    Dus is er iemand die een half uurtje over heeft en mij wil helpen?


    Physics is awesome

    Hee! Ik weet niet of je nog hulp nodig bent? Maar ik zou je best willen helpen (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ChocolateQueen schreef:
    Hee! Ik weet niet of je nog hulp nodig bent? Maar ik zou je best willen helpen (:


    Mijn excuses voor mijn late reactie. Ik wilde eerder reageren, maar ik was het vergeten. Uiteindelijk heb ik hem zelf goed nagekeken en verstuurd. Maar helaas paste ik toch niet helemaal in het profiel dus dat was jammer.

    Misschien dat ik binnenkort weer sollicitatiebrieven ga sturen dus mocht je dan tijd en zin hebben, laat het me dan weten.


    Physics is awesome