• Soms zijn er van die momenten dat je je ineens realiseert dat je oud wordt (al wil mijn mobiel er ouders van maken :'D).
    Voor mij was dat vandaag toen ik een koekje at. Het was een Zaans huisje (je weet wel, deze goddelijke dingen. Ik zweer echt bij de witte variant :'D) en ik nam een hap zonder eerst de chocoladerandjes af te breken :o
    Dus a) vertel me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die altijd die randjes eerst afbreekt,
    En b) door wat voor random dingen realiseerde jij je dat je 'oud' wordt?

    De titel wordt mede mogelijk gemaakt door het spandoek dat ik ooit gemaakt heb waar 'je bent pas oud als mensen zeggen dat je er nog goed uit ziet' op stond :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Omg Neopets ja. De herinneringen :'D

    Of toen we aan mijn neefje uitlegden dat we vroeger geen tablet hadden, maar buiten speelden, en dat je super cool was als je een klaptelefoon had :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Laatst vroeg een jongetje aan mij wat dat safe-icoontje betekende. Je weet wel, die diskette. Kinderen hebben geen idee meer wat een diskette is. Of toen ik een super jonge klant in de winkel vertelde dat we vroeger nog inbelverbindingen moesten maken om een halfuurtje op MSN te mogen. Hij keek me aan alsof ik een vreemde taal sprak.

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 14:07 ]


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    Laatst vroeg een jongetje aan mij wat dat safe-icoontje betekende. Je weet wel, die diskette. Kinderen hebben geen idee meer wat een diskette is. Of toen ik een super jonge klant in de winkel vertelde dat we vroeger nog inbelverbindingen moesten maken om een halfuurtje op MSN te mogen. Hij keek me aan alsof ik een vreemde taal sprak.



    Er zijn al generaties die zonder MSN zijn opgegroeid


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    EdensGate schreef:
    Laatst vroeg een jongetje aan mij wat dat safe-icoontje betekende. Je weet wel, die diskette. Kinderen hebben geen idee meer wat een diskette is. Of toen ik een super jonge klant in de winkel vertelde dat we vroeger nog inbelverbindingen moesten maken om een halfuurtje op MSN te mogen. Hij keek me aan alsof ik een vreemde taal sprak.



    Omg... floppies. Ik weet dat ik vroeger Prince of Persia speelde vanaf een floppy, maar er was ook een (kinder)game met een hond? Ik weet niet meer hoe hij heet of wat je erin moest doen, maar ik speelde het vroeger altijd bij een vriendinnetje. Ik ben echt al jaren op zoek naar het. Weet iemand wat het is?
    (ik dacht, ik vraag dat even hier, waar alle 'oude' lui zich verzamelen :'))


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik breek die randjes altijd eerst af ;x
    Je bent pas oud als je je fantasie verliest.


    No growth of the heart is ever a waste

    AriChibi schreef:
    (...)

    Omg... floppies. Ik weet dat ik vroeger Prince of Persia speelde vanaf een floppy, maar er was ook een (kinder)game met een hond? Ik weet niet meer hoe hij heet of wat je erin moest doen, maar ik speelde het vroeger altijd bij een vriendinnetje. Ik ben echt al jaren op zoek naar het. Weet iemand wat het is?
    (ik dacht, ik vraag dat even hier, waar alle 'oude' lui zich verzamelen :'))

    Max misschien?
    Als in;
    Max en het gele sokjesspook
    Max en de geheime formule &
    Max en Merel gaan naar de stad


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    AriChibi schreef:
    (...)

    Omg... floppies. Ik weet dat ik vroeger Prince of Persia speelde vanaf een floppy, maar er was ook een (kinder)game met een hond? Ik weet niet meer hoe hij heet of wat je erin moest doen, maar ik speelde het vroeger altijd bij een vriendinnetje. Ik ben echt al jaren op zoek naar het. Weet iemand wat het is?
    (ik dacht, ik vraag dat even hier, waar alle 'oude' lui zich verzamelen :'))

    Snoopy?


    ars moriendi

    AriChibi schreef:
    (...)

    Omg... floppies. Ik weet dat ik vroeger Prince of Persia speelde vanaf een floppy, maar er was ook een (kinder)game met een hond? Ik weet niet meer hoe hij heet of wat je erin moest doen, maar ik speelde het vroeger altijd bij een vriendinnetje. Ik ben echt al jaren op zoek naar het. Weet iemand wat het is?
    (ik dacht, ik vraag dat even hier, waar alle 'oude' lui zich verzamelen :'))


    Omg, dat klinkt zo bekend in mijn oren, nu wil ik het ook weten.
    Dribbel?
    Beethoven? (het spel)
    Petz?
    Lassy?
    Jump Start?
    Clifford?

    Nee, het was een soort bulldog @beide

    Omg ik wou dat ik me de gameplay kon herinneren, maar als ik het zou zien dan weet ik het meteen.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    OpgeroldEten schreef:
    Zo eet iedereen toch die koekjes?

    Nou, mijn zus kreeg laatst voor haar verjaardag in plaats van drank tuincentrum bonnen. Dat was volgens ons de definitie dat je oud wordt


    Dit is écht heftig haha. Tuinbonnen omg. Zelfs oude mensen geef ik geen tuinbonnen cadeau... hahahaha (Wel een leuk en origineel idee hehe!!)

    Ik voel me oud als ik mijn hele oude slechte series terug kijk, Charmed bijvoorbeeld. Die mega slechte special effects omg... En vroeger zag dat er zo cool en gaaf en tegelijkertijd eng uit terwijl het nu alleen maar lachwekkend is.

    En ik voel me veel jaren als ik ga terugdenken wanneer ik mijn vriendinnen heb ontmoet, dat is allemaal 7 jaar geleden of zo en dat is zo veel en lang ö

    Deden jullie bij de liga koekjes altijd eerst het middelste eruit schrapen met je tanden? Ik zou dat nu zo weer kunnen doen, behalve als ik in de trein zit of zo, dan zou ik me denk ik "volwassener" gedragen ;p


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Alleenvoorjou schreef:
    (...)

    Deden jullie bij de liga koekjes altijd eerst het middelste eruit schrapen met je tanden? Ik zou dat nu zo weer kunnen doen, behalve als ik in de trein zit of zo, dan zou ik me denk ik "volwassener" gedragen ;p


    Haha omg ja, maar ik heb ze nu vaak niet meer (en, overigens, als je het middelste niet eerst eruit schraapt zijn ze echt een stuk minder lekker)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.