• Beschrijf wat je nu in je handen hebt. Zo simpel is het
    Iets wat je alleen aanraakt (schermpje van iets, bijvoorbeeld) telt niet.


    Beschrijf het leuk en maak een verhaaltje met de voorwerpen van de mensen boven je.
    Voorbeeld:
    User 1: Ik heb nu een paarse pen vast waarmee ik iets aan het opschrijven was.
    User 2: Ik heb nu een appel vast, waar al een aantal happen uit zijn genomen. Mijn appel liep op een dag op straat en kwam daar De Pen van User 1 tegen.
    User 3: ik heb mijn telefoon vast, waarmee ik op Quizlet zat toen ik dit topic tegen kwam. Op een dag was mijn telefoon een rondje aan het lopen. Plotseling zag het De Pen van User 1 en De Appel van User 2. En De Pen was paars! Mijn telefoon eet alles wat paars is, dus begon mijn telefoon de half opgegeten Appsl en de paarse Pen te volgen.


    Verder nog vragen?
    -Waarom is dit er? Ik verveelde me
    -Is dit leuk? Geen idee
    -Heeft dit nut? Absoluut niet. Deal with it.


    Ik heb momenteel mijn pen vast. Mijn pen is wit en er staan ‘Prague’ op in zwarte letters.
    Op een dag liep hij in de supermarkt.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb mijn mobiel vast. Mijn mobiel wou graag naar de supermarkt voor de aanbieding van de dag, aangezien hij net uit mijn handen op mijn gezicht viel. In de supermarkt stond de witte Praagpen in de aanbiedingenbak te graaien. Mijn mobiel snelde er snel voor, want hij wilt de aanbieding érg graag.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik hou nu een sigaret vast. De rook van de sigaret liet de mobiel van AriChibi hoesten, terwijl deze net naar praagpen stond fe graaien in de supermarkt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik hen een muis vast, ik scroll op het internet en zie een reclame voor een mobiel, je krijgt er zelfs een praagpen bij! Ik ben zo blij van dit nieuws dat ik een sigaretje opsteek


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)