Als je collega weer stomme fouten maakt en jij dan gedoe krijgt van die moeilijke Franstalige gasten, urghgrrrhmpf. >.< Gratis wtf? Hoe kom je daarbij? Nee echt, ze verdienen zelfs die promotie van 50% niet. En het is nu niet dat ze het niet kunnen betalen, ga dan naar hostel, gvd, en rij niet in zo'n grote chique bak. Stel egoïsten dat het zijn, urgh. Ze hebben heropvoeding nodig in beleefdheid. >.< Ben ik blij dat ik van ze af ben binnenkort, maar ik wil dat zulk gedrag aangepakt wordt en men geen onlogische promoties gaat geven om slechte reviews te voorkomen, da's gewoon zielig, urgh. Want goede reviews ga je er niet van krijgen. Nee, je geeft hen het gevoel dat het cadeau normaal is. Gasten correct en duidelijk informeren en staat het hen niet aan: oprotten. Maar ook de gasten moeten begrijpen dat niet alles gratis is en geen enkel hotel hetzelfde is. -_- En dat personeel wel eens fouten kan maken, al moet dat natuurlijk heel miniem zijn, maar echt stom kunnen die gasten soms zijn, pff.
Ik wil een tuin vol egels