Ongeveer twee weken geleden heb ik met veel moeite uiteindelijk de GGZ gebeld omdat ik depressief ben.
Ik ben al eerder in behandeling geweest bij de ggz wat ik een waardeloze instantie vind maar dat ter zijde.. Er is gewoon niets anders bij mij in de buurt.
Maar goed ik had een bel afspraak staan voor drie mei. Prima duurt nog een tijd maar bij de ggz kun je dat wel verwachten...
Dus afgelopen vrijdag hebben zij mij gebeld, ik ha de oproep gemist en ze hebben een voicemail ingespoken dat de afspraak niet doorgaat en dat ik na het weekend een nieuwe afspraak moet maken. Nou ben ik student en ik werk dus veel tijd heb ik niet. Nou was die belafspraak maar 10minuten dus als ze dat zelfs nu al afzeggen heb ik het idee dat ik gewoon vervangen ben door iemand anders. Maar ze hebben geen rede gegeven.
Nu ga ik vandaag bellen en ben een beetje boos... Hoop te kunnen zeggen dat ze het niet zonder rede of zonder mijn toestemming mgen verplaatsen (toen ik vroeger bij ze zat werd mijn afspraak bijna iedere keer afgezegd en mijn vader zei dat ik gewoon moet zeggen dat ze het niet zomaar mogen verplaatsen.)
Maar is dat waar?
- Mag de ggz zonder mijn toestemming een gemaakte afspraak verplaatsen?
- Mag de ggz zonder rede (als ik hierom vraag) mijn afspraak verplaatsen?
Op internet kon ik hier eigenlijk niks over vinden
Bedankt!
Can you even find the one who dies his red heart to black?