Histoire schreef:
(...)
Niet over straat lopen en heel onschuldig erkennen dat die vreemde ook wel nog aantrekkelijk is en dan verder gaan met je dag. Gevoelens hebben voor anderen. Seksueel en/of emotioneel. Ik heb soms van die playboys in mijn inbox die de hele tijd seksuele praat verkopen terwijl ze in een relatie zitten. Voor wie één meisje niet genoeg is. Die kust je dan niet echt, maar het was totaal ongepast. Dus dat je het niet doet, maar in je hoofd ga je de hele tijd vreemd en het loopt over in je manier van doen ook. Zelf al is het geen echte handeling. Hun focus is overal verspreid. In plaats dat ze verliefd zijn op één meisje, willen ze er 10. Of 2.
Ik ooit een oud-klasgenoot. Had hem toegevoegd omdat ik hem wel kende, en ach, hij was nooit echt gemeen... eerste vraag ging gelijk over mijn relationele status, daarna over hoe ver ik ooit met iemand was gegaan... Hij bleef echt aandringen op dingen over mijzelf te vertellen waarvan ik herhaaldelijk zei dat die hem niks aangingen.
Hij had een freaking vriendin, waarom wilde hij weten wat voor ondergoed ik droeg?
Voor mij is dat idd ook over de scheef. Zowel tegenover mij als zijn vriendin.
wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder