Scandal schreef:
(...)
Kijk, je kan je profiel enkel in de spot zetten via je profiel. En dan kom je op de pagina uit die ik liet zien. Ik laat hem niet volledig zien omdat niemand zaken heeft met hoeveel credits ik gekocht heb. Maar dan moet je dus nog op die groene link klikken om het te bevestigen. Dan heb is er toch op die bevestiging geklikt.
Van een eigen zin in de spot te zetten, dat weet ik niet. (Jouw case) Dat doe je via het spotmenu door op 'verstuur' te klikken. Ik heb geen idee of je dan eerst nog op 'weet je het zeker?' moet klikken of niet als je op verstuur hebt geklikt. Maar dan is het eerlijk gezegd nog steeds niet slim om op 'verstuur' te klikken. Dat is hetzelfde als een reactie plaatsen en daar steken geen eieren onder. Ik ga wel sowieso doorgeven aan Rutger dat als je een eigen zin in de spot wil zetten en er niets staat, dat Q dat moet kunnen detecteren zoals bij een post enzo. Dat het dus niet verzonden wordt en je een pop-up krijgt dat je bericht leeg is en dat de actie niet gelukt is. Over refund laat ik de mods beslissen. Want dit is eigenlijk geen mankement; iets ongewild in de spot zetten nadat je zelf op 'verstuur' hebt geklikt.
Naja, de credits terug is ook niet het hoofddoel van dit topic, om eerlijk te zijn. Want ik snap inmiddels heus wel dat ik dat dan niet had moeten doen. Maar ik heb toch even die PB gestuurd om te kijken of het tóch mogelijk was om de credits terug te krijgen, aangezien ik dit nogal zonde vind. Of jullie dat goed vinden of niet, die keuze is aan jullie. Maar over dat gedeelte heb ik heel netjes een PB terug gekregen inmiddels dat er over overlegd zal worden, en in principe hoeft dat denk ik niet per se hier in dit topic meer besproken te worden.
Waar het mij hier in dit topic om gaat, is dat ik dus wél per ongeluk op die verzendknop heb geklikt en ik geen waarschuwings pop-up kreeg. Vandaar de vraag/suggestie of dit mogelijk is om wél in te stellen. Zodat deze soort situaties niet meer zullen gebeuren. Dát is het doel van dit topic. Om te kijken of er animo voor is en of er überhaupt iets met deze suggestie gedaan kan worden. Mij lijkt het namelijk wel fijn. ^^
Mijn excuses overigens als dit bericht wat bot overkomt wellicht, ik ben een beetje in een chagrijnige bui momenteel doordat er thuis op dit moment volledige chaos heerst en ik daar nogal slecht tegen kan. xp
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •