• Zoals sommige van jullie misschien wisten was ik weer een nieuw verhaal begonnen. Zo niet? Dan weet je het nu:Y)
    =======

    Asylum - An other word for mental hospital. No not a normal hospital. A hospital with bars for the windows.. to keep the crazy and mental people in.. and strangers out. What would that bring in a rehab clinic? Kirsten introduces you to a strange idiotic and especially unnecessary story. Fasten your seatbelts. The tour through the Asylum begins.
    If your curiosity overwhelms you.. then please.. enjoy reading.Warning this story contains violence, drugs, sex, and a lot of famous peeps!!
    Look at all the Ophelia’s…

    http://www.quizlet.nl/quiz/248950/trappen-in-an-asylum--1--/
    =======
    Voor diegene die hem gaan lezen, have fun!


    Wie du mir, so ich dir.

    Euuhh, ik kan niet zo goed Engels:X


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik zal even vertaling eronder pleuren x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Euuhh, ik kan niet zo goed Engels:X
    Vertaling.. Asylum – een ander woord voor psychiatrisch ziekenhuis. Nee geen normaal ziekenhuis. Een ziekenhuis met tralies voor de ramen… om de gekke en gestoorde mensen binnen te houden.. en vreemdelingen buiten. Wat zou dit alles brengen in een afkickkliniek? Kirsten introduceert je een raar, idioot en vooral onnodig verhaal. Maak je riemen vast. De rondleiding door het Asylum gaat van start. Als je nieuwsgierigheid je overmeesterd.. dan alsjeblieft.. veel plezier met lezen.
    Waarschuwing. Dit verhaal bevat geweld, drugs, seks en een boel beroemde mensen.


    Wie du mir, so ich dir.

    weetje waarom niemand reageerd
    omdat mensen zoiezo niet reageren op een serie topic
    en omdat jij gewoon toch wel ene genial verhaal hebt geschreeft, niemand hoeft te reageren
    behalve ik:X
    BLABLA zeur zeur
    ik ga aan wiskunde
    succesio:Y)

    Euhm.. Ik ga hem maken! ^^
    Want ik ben blij! :D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    say heey to SayRockQueen
    ze gaat hem maken kirsa
    omdat ik zo geniaal ben^^
    :Y)

    Ik heeft hem gemaakt! ^^
    En hij is echt super! ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    gemaakt!


    http://dwergiie.blogspot.com/

    gemaakt!
    tenk Joe!(K)


    Wie du mir, so ich dir.

    Made it

    Edit: Deel 2 staat ook online


    Wie du mir, so ich dir.

    Deel 2 heb ik ook heel braaf al gemaakt én nog een reactie achtergelaten ook! ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Deel 2 heb ik ook heel braaf al gemaakt én nog een reactie achtergelaten ook! ;D
    Nou mooi zo x] Dan is deel 3 er ookxD


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirs, ik heb ze gemaakt, en je verhaal is egt geweldig <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Kirs, ik heb ze gemaakt, en je verhaal is egt geweldig <3
    Danku!


    Wie du mir, so ich dir.