• Hiii, ik heb een kort vraagje waarvan ik heb gecheckt of het niet al op de Help-pagina staat (zo ver ik goed heb gekeken, stond het er niet bij (:).
    Ik wil namelijk een font gebruiken voor mijn verhaal, dat niet bij de standaard fonts van Q hoort. Ik wil graag Berlin Sans FB gebruiken. Ik heb ooit gelezen dat je andere fonts kan gebruiken, maar mijn vraag is hoe? Ik heb nul verstand van codering vandaar mijn vraag. Ik heb al geprobeerd de naam van de font te gebruiken in de codering die je standaard kan doen, maar no luck. Ik hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken! (:


    To be soft is to be powerful

    In de normale Q codering staat face. Vervang dat woordje door font en je kunt alle lettertypes gebruiken die je maar wilt. (:


    oi, suzy

    Roach schreef:
    In de normale Q codering staat face. Vervang dat woordje door font en je kunt alle lettertypes gebruiken die je maar wilt. (:


    Niet alle, helaas. :c Veel standaardlettertypen die je ook in Word hebt werken vaak wel, maar je moet even zoeken en proberen welke goed werken!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    Niet alle, helaas. :c Veel standaardlettertypen die je ook in Word hebt werken vaak wel, maar je moet even zoeken en proberen welke goed werken!


    Oe, dan ga ik het even uitproberen! Dank jullie wel!! (:


    To be soft is to be powerful

    Plunkett schreef:
    (...)

    Niet alle, helaas. :c Veel standaardlettertypen die je ook in Word hebt werken vaak wel, maar je moet even zoeken en proberen welke goed werken!

    Oh, ik heb nooit problemen gehad met fonts... Hangt dat misschien af van de instellingen van andere users? Like, als persoon A een font heeft ingesteld die persoon B niet op zijn computer heeft - ziet persoon B dan de normale arial fonts van Quizlet?


    oi, suzy

    Of je de fonts ziet, hangt inderdaad af van of ze geïnstalleerd staan op je computer (ergo: als je ze op Word kan gebruiken, kan je ze op enkele uitzonderingen na ook op Q zien). Maar stel dat jij een font gebruikt dat op jouw computer geïnstalleerd staat maar niet op de mijne, dan kan alleen jij ze zien.

    Maar om op je eigenlijke vraag te antwoorden: gewoon [.font=hierjefont] [./font] gebruiken. Zonder de punten, dan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vandaag hoef je niets speciaals te doen om andere letters te krijgen :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Vandaag hoef je niets speciaals te doen om andere letters te krijgen :')

    😂😂😂😂


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)