• ... mijn broek.

    Ja, je leest het juist. Mijn broek is gescheurd. =(
    Vandaag moest ik voor mijn werk een presentatie geven in de buurt. Dus ik reserveer een fiets van het werk en ga er heen. Wat ik niet had voorspeld, is dat ik mijn broek ging scheuren aan het zadel van de leenfiets van mijn werk. D:
    Gelukkig was het aan de binnenkant van mijn 'kruis'. Je moest al goed opletten en naar mijn poep staren indien je het wilde zien. Maar alsnog, mijn broek is kapot...

    Ik heb een haat-relatie met broeken. Ik heb er altijd te weinig, dus de broeken die ik draag, draag ik super intensief. Dus verslijten ze ook snel helaas.
    Maar het wordt dus tijd om nieuwe jeansbroeken te kopen. Ook al is de lente net gestart en wordt het weldra rokjesweer: ik moet ook fatsoenlijke jeans hebben voor het werk want in een korte broek/short kan ik niet komen opdagen. Maar dus, nu komt de hamvraag:

    Waar kopen jullie je jeans?
    Ik zoek enkele leuke merken. Aangezien ik voltijds werk en de rest van mijn tijd in sportkledij rond breng, moeten de jeans professioneel blijven. Dus gaten en rafeling zijn not done. Hebben jullie leuke merken (of winkels) voor me?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben suuuper tevreden over de jeans van de monki. Ik heb de oki variant en die zit echt goddelijk. Verder draag ik ook graag jeans van de c&a. Voor al mijn stoffen broeken ga ik ofwel naar monki ofwel naar costes.


    The truth is out there.

    Ik scheur vaak uit een broek. Die broeken van H&M en Pull & Bear scheurde ik al na een halfjaar uit, maar tegenwoordig koop ik mijn broeken bij Only en Vero Moda omdat ik heel klein ben en vooral die van Vero Moda gaan echt jaren mee, met heel veel dragen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2018 - 21:08 ]


    Take risks and conquer your fears.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik koop mijn broeken vaak bij Vero Moda, maar ze komen allemaal van de Only raar genoeg. Als ik bij de only ben vind ik dus nooit wat :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik koop mijn meeste broeken gewoon op de markt, heel af en toe koop ik ze bij de V&D.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Dat is wel echt het meest verschrikkelijke wat je kan gebeuren zeg! :c

    [ bericht aangepast op 10 april 2019 - 14:18 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mijn broeken zijn ook van de Only of van de Vero Moda. Ik heb er ook één van de Subdued, die heel goed zit en lang meegaat.


    <3

    Ik kan de broeken van de verordening/inly ook aanraden. Ik heb ook een zwarte Skinny jeans van de Hollister, en hoewel die erg lekker zit, is de kleur er na minder dan een half jaar al uitgewassen :c


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Kamerling schreef:
    (...)

    Ghaha. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    ... mijn broek.

    Ik heb een haat-relatie met broeken. Ik heb er altijd te weinig, dus de broeken die ik draag, draag ik super intensief. Dus verslijten ze ook snel helaas.
    Maar het wordt dus tijd om nieuwe jeansbroeken te kopen.


    Omg this is me. Ik heb nu 3 broeken waarvan 2 eigenlijk voor chique zijn. Blijft er 1 casual over die ik al weken draag >< shame shame

    Waar kopen jullie je jeans?
    Ik zoek enkele leuke merken. Aangezien ik voltijds werk en de rest van mijn tijd in sportkledij rond breng, moeten de jeans professioneel blijven. Dus gaten en rafeling zijn not done. Hebben jullie leuke merken (of winkels)?


    Ik ga altijd naar de C&A voor gewone broeken die niet al te bijzonder zijn. Goedkoop, aardig van kwaliteit en geen gekke fratsen zoals scheuren. Maar ik wil nu eigenlijk iets moderners, dus ik overweeg naar een andere winkel te gaan. Klein probleempje: er zitten niet bijzonder veel kledingwinkels in het dorp hier. ;p

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 9:21 ]


    oi, suzy

    Herkenbaar. Mijn broeken scheuren altijd bij mijn bovenbenen. Heel erg balen, want ik heb er echt maar 3..

    Ik moet eigenlijk ook nog broeken kopen. Zelf ga ik wel naar Jeans Centre. Daar zijn veel broeken van allerlei merken en er zijn wel eens leuke aanbiedingen.


    26 - 02 - '16

    Ik haal mijn broeken altijd bij de H&M of Stradivarius, ik koop ze omdat ze goedkoop zijn (meestal maar €20) en omdat ik broeken haast niet aan kan en die van de H&M zitten als gegoten. Wel verslijten ze snel omdat het vrij goedkoop is, ik scheur dan ook regelmatig uit mijn broeken..


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind goedkope broeken ook niet eens lekker zitten. Ze lopen veel te snel uit of de pasvorm is gewoon niet goed. Zo heb ik ook Primark helemaal afgezworen. Ik denk dat ik vandaag ook even langs de winkel ga. Denk dat ik voor de Coolcat ga omdat zij de stijl hebben die ik nu zoek, wellicht kom ik met een mannenbroek thuis, want die zitten soms beter dan vrouwenbroeken. ><


    oi, suzy

    Echt al mijn huidige jeans heb ik 6 jaar geleden bij de C&A gekocht, en doen het nog prima. Ik heb dan die jeans met die cheesy namen zoals Sally en zo.

    Voor andere broeken of die dunnere 'nepjeans' ga ik wel naar de primark of zo, maar C&A heeft echt de beste stevige jeans voor mij :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Oh help. Ik heb met je te doen. Dat lijkt me zo verschrikkelijk en gênant, net als je presentatie hebt! Ik leef met je mee. Gelukkig konden ze het niet zien!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 11:32 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.