Dus je wil dat ik me niet druk om iets waarbij soortgelijke situaties gezeik over was en waar altijd wel iets lijkt te gebeuren? Ja, ik denk echt dat het gaat werken als je het tegen me zegt.
Nog iets je zegt dingen en doet vervolgens precies het tegenovergestelde. Ja, maar je vader wil er heen en ik kan hem moeilijk met het openbaar vervoer laten gaan. Dat kan wel, pa met het openbaar vervoer laten gaan en anders kan je hem toch daar af zetten en ergens anders (bijvoorbeeld het winkelcentrum) heen gaan en later weer op pikken? Maar dat doe je niet en vertelt me als jullie terug zijn hoe gezellig het was. Volgens mij heb je zelf gezegd dat je het een rotstreek vind dat ze nooit voor onze verjaardagen komen en vervolgens doe je dit. Ik weet niet, maar ik ga bewust niet en eigenlijk verwacht ik dat ook van jou. Aangezien je het met me eens bent en het ook niet leuk vind wat ze doen.
Als je met Kerst wel gewoon heen gaat, heb je echt een huis vol ruzie want we hebben een afspraak en pa kan prima met het openbaar vervoer of op de fiets er naar toe. Dus gebruik alsjeblieft nooit meer dat slappe excuus.
Ik moest het even ergens kwijt.
Physics is awesome