Het is lief dat ik word aangemoedigd, maar het voelt alsof ik gepusht wordt gewoon iets anders te doen, omdat jij mijn huidige job niet goed genoeg vindt of zo.. Nee, ik ben idd niet heel gelukkig met m’n huidige job, maar het is nu niet zo dat het zo erg is dat ik eender welke andere job maar moet aannemen. Ik ben nu op zoek naar een job met uitdaging, waar ik kansen krijg om te groeien. Meer verantwoordlijkheden. Niet gewoon een job met meer gemak, omdat ik het wisselend uurrrooster niet zo fijn vind.. Dat is wel een reden dat ik het niet meer zo leuk vind, maar niet het ding waar ik me nu op richt voor een nieuwe job. Ik weet dat jouw ervaring met dit beroep heel kut was voor jou, maar het is niet daarom dat ik maar snel moet veranderen? Jij had nu toevallig gwn pech dat ze zo streng waren betreft bepaalde regels die het niet leuk maakten. Daarvoor moet je mij niet pushen, ook al weet ik echt wel dat je het goed bedoelt en wrs ook gwn iets beters wil voor me, maar laat me voor iets gaan dat ik echt wil. Niet omdat ik snel iets anders moet vinden.. Alvast bedankt voor je begrip.