• Hotel Entropy
    Entropy —
    A gradual decline into disorder.

    Iedere dag sterven er gemiddeld 150,000 mensen. Ze worden gegrepen door ouderdom, gaan ten onder aan een lange, slepende ziekte of worden – compleet onverwacht – aan hun geliefden ontnomen ze in pijn en verdriet achterlatend. En dan zijn er die enkelingen; zij die verdwijnen zonder ook maar iemand het opmerkt, alsof ze nooit echt hebben bestaan.

    29 Januari — Op schijnbaar onverklaarbare wijze verschijnt een groep tieners binnen Hotel Entropy. Ieder van een andere leeftijd, klasse of zelfs cultuur. Één ding hebben ze echter gemeen; ze zijn stuk voor stuk overleden op 22 januari in datzelfde jaar. Nu verschijnen ze weer, levend en wel, met bij sommige enkel littekens als overblijfsel van hun eigen dood. Hun uiterlijk onveranderd, hun innerlijk. . . bij sommigen slechts een schijn van de persoon wie ze ooit waren. Onwetend over hoe zij daar gekomen zijn, of wat deze plaats precies is, weten ze wel één ding: Ze kunnen het hotel niet verlaten. In hun gevangenschap staat ze maar één keuze, los genieten van hun tweede leven met drank, drugs en zoveel meer, of ten onder gaan in hun blijvende verlangen het hotel te verlaten en naar hun geliefden en de vrijheid terug te keren. De tieners hebben geen enkele vorm van autoriteit in hun leven momenteel. Hoe zullen ze daar mee omgaan?


    Extra Informatie


    • Er lijkt geen personeel rond te lopen in Hotel Entropy, doch er op ieder moment een heel buffet aan eten beschikbaar is in het restaurant, de bar dagelijks bijgevuld lijkt te worden en enige schade overheen de nacht lijkt te verdwijnen.
    • Verzoeken kunnen eveneens ingewilligd worden. Dit door middel van een briefje achter te laten op het bed. De meest populaire hierin is de vraag naar drugs, maar ook hobbymateriaal kan gevraagd worden.
    • Ieder gast heeft zijn eigen kamer en sleutel. Dat betekent niet dat er geen nachten elders kunnen doorgebracht worden in verloop van hun verhaal.
    • Bij aankomst hebben zij hun kamer ontdekt omdat ze ieder bij naam en geboortedatum in het gastenboek stonden, met daarnaast hun kamernummer. Tevens vonden zij in hun kamer op maat gemaakte kledij.
    • De gasten zijn niet langer wie ze waren voor hun dood. Op het eerste zicht is er weinig veranderd, maar sommige hebben een hele persoonlijkheidstransformatie ondergaan.
    • Alsof het een zieke grap is werken de telefoons wel binnen Hotel Entropy. Wanneer ze iemand bellen – zoals een geliefde – zullen zij hun stem horen, maar wordt heel snel duidelijk dat hun stem niet door die andere te horen is.




    Rollen
    • Naam
    • Leeftijd (Maximum van 21 jaar oud, minimum 16.)
    • Sterfwijze (Probeer voor variatie tussen de rollen te zorgen, om het interessant te houden)
    • Persoonlijkheid
    • Uiterlijk
    • Familie
    • Geschiedenis (Optioneel.)
    • Extra (likes / dislikes / angsten / hobby's)


    • Christiano Rodriguez — Gevecht/Schotwonde — Maluma — 1.3
    • Rory Mitchells — Cystic Fibrosis — Necessity — 1.4
    • Dante Howers — Alcoholoverdosis — Warfare — 1.2
    • Logan Montero — CO2-vergiftiging — Remiinds — 1.5
    • Eliot Price — Orgaandonatie — Zhang — 1.7
    • Jason Rockwell — Verdrinking — Sombre — 1.3
    • Grayson Rogers — Verstikking/Brand — Wheeler — 1.4
    • Lauren Muñoz — Vliegtuigongeluk — Falling — 1.6
    • Mason Blanchard — Blikseminslag — Sombre — 1.7

    • — Leukemie — Plunkett — 1.5
    • Mia Hathaway — Infectie — JudithSuzann — 1.5
    • Audrey Charlston — Schotwonde/Overval — Solmeron — 1.4
    • Camille Belmonte — Moord — Sprouse — 1.5
    • Carmèn Mendelez — Schotwonde/Politie — Slave — 1.5
    • Olivia Guistina — Bevalling — Rasalghul — 1.2
    • Elaine Davies — Race-ongeluk — _Iridescent — 1.5
    • Charon Tullamore — Vergiftiging — Sacrilege — 1.5
    • Elin de la Fontaine — Auto-ongeluk — Aerial — 1.5
    • Vesper Cowhen — Loodvergiftiging — Warfare — Loodvergiftiging — 1.5
    • Gloria George — Zelfmoord — Falling — 1.7
    • Noyana Laroussi — Liquidatie — Hel — 1.7


    “Partying and dancing have never been my thing,
    but drinking I could do with reasonable familiarity and skills. I decided to begin there.”


    Regels
    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid (langer dan 3 dagen) melden; anders verlies je je rol.
    • Maximaal twee personages per persoon.
          (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Entropy.)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 18+ is toegestaan, mits duidelijk aangegeven
    • Wat IC gebeurt, staat los van real life
    • Alleen ik [Orwell] maak nieuwe topics aan
    • Dit is een remake van mijn oude RPG van dezelfde naam




    Dit is een remake van mijn RPG van dezelfde naam. ©Orwell

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 18:03 ]


    A girl who wonders.

    Orwell schreef:
    Iedereen staat erbij, thank u! Ik vind het superfijn dat jullie willen meedoen, maar denk alsjeblieft wel goed na voor je je aanmeldt. (Genoeg tijd, veel RPG's, etc.)

    @Rasalghul, sure. Ik heb je voor nu gewoon bij vrouwelijke gezet. Kan je je rol opnieuw posten hier?

    @Necessity, Ziek zal hij niet meer zijn, ze zijn allemaal - relatief - gezond. Wel kunnen ze nog littekens hebben. Betreffende jouw rol kan ik me dan voorstellen dat hij bijvoorbeeld wat schade heeft aan zijn longen en dat wel merkt (misschien mede omdat hij het zichzelf wijsmaakt), maar alsnog zeker in lichte mate. (Niet in de zin dat hij nauwelijks op ademt komt, zuurstof nodig heeft, of iets in die aard.) Ik wil graag nog geheim houden hoe de situatie nog precies in elkaar zit en wat ze dus precies zijn, maar ik hoop dat je hiermee verder kan.


    Ga ik zo thuis meteen doen! Ze is overleden vlak na de bevalling.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    “I’m an odd combination of really sweet and don’t mess with me.”


    II Naam II
          Olivia Jenoah Guistina.
    II Leeftijd II
          21 jaar — Olivia verjaart op dertien September. Helaas zal zij haar tweeëntwintigste verjaardag niet meer vieren, daar zij in de decembermaand na haar eenentwintigste, geheel plots, kwam te overlijden.

    II Cause of Death II
          Tijdens haar driejarige relatie met Grayson — een 23 jarige jongeman, waar Olivia tot op haar laatste dag dolgelukkig mee is geweest — raakte de Italiaanse schone niet geheel gepland in verwachting van hun eerste kindje samen. Bij deze onverwachte ontdekking werd het voor het jonge stel al snel duidelijk dat zij met alle liefde voor het kleintje zouden gaan, ongeacht de veranderingen die zij hebben toe moeten passen in hun vrije leventje samen.
          Olivia genoot van een makkelijke, probleemloze zwangerschap en doorstond alles zonder te veel ongemakkelijkheden; in zoverre dit mogelijk is naar een zwangerschap die zich steeds verder vordert. Met negenendertig weken en 3 dagen braken in het midden van de nacht, op zeventien December, uiteindelijk Olivia’s vliezen, waarop de bevalling al snel in gang werd gezet. Na zeven lange uren kwam hun eerste dochtertje gezond ter wereld. Echter ging het na de bevalling met Olivia al snel steeds slechter — het bloedverlies werd niet minder en verergerde zelfs, waardoor er complicaties ontstonden die haar arts met moeite onder controle wist te krijgen noch te behouden. Drie uur nadat Olivia leven had gegeven aan haar dochtertje kwam zij hierdoor helaas te overlijden.

    II Innerlijke II
          — Flirt.
          — Open.
          — Vrolijk.
          — Speels.
          — Rebels.
          — Koppig.
          — Oprecht.
          — Doorzetter.
          — Eigenwijs.
          — Uitdagend.
          — Tegendraads.
          — Harde werker.
          — Weet wat ze wilt.
          — Jaloerse trekken.
          — Temperamentvol.
          — Sarcast - zo nu en dan.
          — Onredelijk - met name tijdens een ruzie.

    Toelichting: Komt nog.


    “She’s both, hellfire and holy water.
    And the flavor you taste depends on how you treat her

    II Uiterlijke II
          Olivia heeft een lange bos donkerbruin haar, wat tot ongeveer halverwege haar middel weet te reiken. Ze verzorgt haar lange lokken tot op in de punten en knipt er zo nu en dan hooguit alleen wat dode puntjes vanaf omdat ze haar lokken zo lang mogelijk wil houden. Haar ogen hebben een donkerbruine kleur en worden omrand door een volle rij wimpers, die vaak aangezet worden met een dunne laag mascara. Deze kijkers zijn geregeld bezaaid met verschillende emoties, waaruit alleen haar dierbare het allerbelangrijkste weten te halen. Voor vreemde is ze tenslotte een stuk geslotener, al schroomt Olivia zich niet om met haar blikken al gauw duidelijk te maken wat haar eerste indruk van iets of iemand is.
          Qua make-up draagt de brunette altijd wel iets, maar wel in de juiste mate — of zo vind ze zelf toch. Ze is niet te vergelijken met een omlaag gevallen poederdoos, waar ze dan ook een hekel aan heeft als mensen haar toch met hen proberen te vergelijken juist omdat ze wel altijd make-up draagt. Olivia houdt er nu eenmaal van om een verzorgde uitstraling te hebben en houdt dit dan ook graag zo bij.
          Haar kledingstijl heeft geen directe noch specifieke naam. De Italiaanse draagt dat wat ze zelf het fijnste vind zitten, maar ook echt alleen wat ze mooi vind. Meestal is haar kleding stoer doch vrouwelijk met een uiterst sexy randje eraan; Olivia is er tenslotte van overtuigd dat wat vrouwelijk schoon best gezien mag worden, mits het niet als ordinair bestempeld kan worden daar het zo zijn nodige grenzen heeft.
          Haar licht getinte huid wordt inmiddels al op aardige plaatsen getekend door sierlijke tatoeages — waar ze dan ook een erg grote liefde voor heeft. Binnen het jaar nadat ze achttien werd zat een kwart er al op en nu ze de leeftijd van zesentwintig heeft bereikt staat een deel van haar bovenlichaam al vol gesierd, evenals enkele plekken op haar benen en rug; met name haar armen staan erg vol.
          Haar licht getinte huid wordt inmiddels al op aardige plaatsen getekend door sierlijke tatoeages — waar ze dan ook een erg grote liefde voor heeft. Binnen het jaar nadat ze achttien werd zat een kwart er al op en nu ze de leeftijd van eenentwintig heeft bereikt staat een deel van haar bovenlichaam al vol gesierd, evenals enkele plekken op haar benen en rug; met name haar armen staan erg vol.
          Olivia is van een normaal slank postuur en heeft haar vrouwelijke rondingen op de juiste plekken zitten. Op haar onderbuik heeft ze enkele lichte stria staan, die net boven een bikinibroekje uit weten te komen en ook de onderkant/zijkant van haar borsten hebben enkele dunne huidscheurtjes — deze zijn allen ontstaan tijdens de groei van haar zwangerschap.

    “Goodbyes hurt when the story is not finished and the book has been closed

    II Familie II
          • Vader • Benedetto Guistina — 57 jaar.
          • Moeder • Carlotta Sofie Guistina, Domenico — 54 jaar.
          • Dochter • Sophia Benedeth Lewton — zuigeling, enkele dagen oud.

    — Olivia is enigskind en heeft samen met haar ouders tot aan haar dertiende in Italië gewoond. Ze beheerst deze taal dan ook volledig, waarbij haar stem een licht hees accent heeft. Enkele familieleden van haar wonen nog in Italië en de brunette spendeerde er elk jaar tenminste één vakantie.

    "And now I feel like I'm losing myself.."

    II Extra II
          • Likes • Muziek — Dansen — Alcohol — Uitgaan — Sarcasme — Tatoeages — Mannen — Onweer —
          • Dislikes • Betweters — Leugenaars — Kunst — Regels — Zwarte koffie
          • Drugs • Olivia is geen echte gebruiker, maar ze heeft geen afkeer gehad van een 'snoepje'op z'n tijd met het uitgaan of een feestje. Tijdens haar zwangerschap heeft ze echter geen druppel alcohol gedronken noch drugs gebruikt.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 20:06 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hele fijne rol, Rasalghul! Mag ik je alleen vragen haar leeftijd wat aan te passen? Ik heb de leeftijdsgrenzen in deze versie namelijk verlaagd tot 16 — 21.


    A girl who wonders.

    Zal ik doen, ik pas haar zo snel mogelijk aan, maar ze zal dan 21 jaar zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rasalghul schreef:
    Zal ik doen, ik pas haar zo snel mogelijk aan, maar ze zal dan 21 jaar zijn.


    Helemaal prima.


    A girl who wonders.

    Is er nog een mannelijke rol vrij (:? Zo ja, zou ik die mogen?


    I just caught the wave in your eyes

    Ik laat mijn reservatie voor nu vallen in verband met twijfels over tijdgebrek.


    •

    @Warfare: Natuurlijk. (:

    @Mirte: Jammer! Mocht je toch nog mee willen doen, aarzel niet.


    A girl who wonders.

    Dante Howers

    I have learned this much: empathy is shit.

    NAAM
    Dante – verdragend
    Howers – beschermer

    Dante is vernoemd naar de Florentijnse dichter Dante Alighieri, die de La Divina Commedia heeft geschreven; hierin beschrijft hij onder andere de Hel, bekend als Dante's Inferno.


    LEEFTIJD
    21 – 24 september – Libra

    STERFWIJZE
    Ondanks zijn nog vrij jonge leeftijd was Dante al getrouwd met de liefde van zijn leven, Helena. Hij had haar ontmoet op de middelbare school en wist meteen dat zij de ware was voor hem. Op zijn twintigste vroeg hij haar ten huwelijk en op zijn eenentwintigste zwoeren zij aan elkaar de eeuwige liefde. Deze eeuwigheid duurde helaas niet eens een jaar: Helena werd opgenomen in het ziekenhuis met een kwadaardige tumor in haar hersenen en overleed binnen een maand.
    Dante zijn leven stortte volledig in en het ging binnen no time bergafwaarts met hem. Hij raakte in een ernstige depressie en greep naar de drank. Deze drankverslaving duurde echter – net zoals de eeuwigheid – niet lang, want al snel consumeerde hij op een avond te veel: eerst raakte hij in een coma waarna hij overleed.


    INNERLIJK
    Afstandelijk
    Beminnelijk
    Charmant
    Skeptisch
    Barmhartig
    Trouw
    Melancholiek
    Gesloten
    Zorgzaam
    Passievol
    Jaloers
    Achterdochtig
    Dante is nooit de meest extraverte jongen geweest, maar nu hij weer terug is gekeerd is hij bij lange na niet meer zo sociaal als wat hij ooit was. Zijn optimistische en opgewekte karakter heeft plaatsgemaakt voor melancholie en afstandelijkheid. Dante wil namelijk absoluut niet dat zijn hart ooit nog op zo'n manier gebroken zal worden en om zijn hart dus te beschermen, houdt hij iedereen zo goed mogelijk buiten.

    UITERLIJK
    Lichaam in het algemeen                                                                              • FC: Harvey Newton Haydon •
          Figuur – slank en atletisch gebouwd – 1.86m – 77kg
          Huidskleur – olijfkleurig, door de alcohol oogt zijn huid soms grauwer/bleker met een blauwe
          gloed
          Tatoeages – een sleve op zijn linker- en een tattoo van een lelie op zijn rechterarm. Onder zijn
          navel staat 'Vanitas' getatoeëerd.
          Piercings – ✕
          Voeten – US: UK: EU:
          Extra – Dante is linkshandig

    Details
          Haren – bruin, hazelnoot/kastanje achtig
          Ogen – grijsblauw, deze lijken je altijd te kunnen doorgronden

    Stem
          Accent – ✕

    Kledingstijl
          Kleuren – navy blue, grijs
          Typerend – ✕
          Bril/Lenzen – ✕
          Extra – ✕


    FAMILIE & GESCHIEDENIS
    Richard Howers – vader – ?
    Arabella Howers (née Gruger) – moeder – ?
    Xavier Howers – broer – ?

    Helena Howers (née Crowther) – echtgenote – †

    Dante's familie was uitermate gewoon en dus zo ook zijn jeugd. Zijn ouders waren niet rijk, maar ook niet arm. Ze zorgden met liefde voor hem en Dante leefde eigenlijk een zorgeloos en doodnormaal leven; zijn oudere broer Xavier pestte hem uiteraard regelmatig maar dat was nooit erg. Dante's ouders waren ook dol op Helena en ze zagen ook dat hun zoon dolgelukkig was met haar.
    Na Helena's dood brak Dante echter plots elke vorm van contact met zijn ouders (en vrienden) af. Hij was in een andere stad gaan wonen dus zijn ouders zagen hem ook amper. Zo raakte hij geïsoleerd en duurde het niet lang voordat de depressie en drank zijn hele leven gingen beheersen.


    RELATIES
    Olivia Jenoah Guistina – Dante bewaart zo goed mogelijk zijn emotionele afstand van de dame, gezien hij haar karakter vrij vurig vindt en bang is dat ze zijn muren in één keer weg weet te vagen als zij dat wilt. Desalniettemin heeft hij verder absoluut niks tegen haar.
    Jason Felix Romeo Rockwell – Dante en Jason zouden voor buitenstaanders twee painfully awkward derps zijn die bovendien ook nog eens behoorlijk asociaal zijn. Ze zoeken elkaar gezelschap op, maar zeggen vervolgens niks tegen elkaar en doen rustig hun eigen ding.


    EXTRA
    – Muziekgenre – vanalles en nog wat;
    – Muziekartiest – John Mayer, Aerosmith, the Smiths;
    – Song – Panic;
    – Film – All The President's Men;
    – Boek – Lord of the Flies;
    – Dier – Wolf;
    – Kleur – navy;
    – Quirks – je zult Dante vaak betrappen op in zichzelf praten/zingen/neuriën;
    – Slechte gewoontes – raakt snel afgeleid;
    – Taal – Engels;
    – Geheimtalent – hij kan neuriën en fluiten tegelijk;
    – Fobia – verlatingsangst.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 22:35 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Is er nog een plek voor een vrouwelijke rol? c:

    _Iridescent schreef:
    Is er nog een plek voor een vrouwelijke rol? c:


    Jazeker. Je staat erbij. (:

    Ik ga - denk ik - niet werken met een 'tijdelijke stop op vrouwen', maar mensen zelf laten inschatten/kiezen welk geslacht ze willen. Dit tenzij het echt heel erg wordt. (Heb ook gemerkt dat iemand een rol waar hij/zij niet 100% tevreden mee is, veel sneller zal laten liggen.) Is dit oké voor iedereen?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2018 - 1:48 ]


    A girl who wonders.

    Moeten rollen volledig uitgeschreven worden of zijn steekwoorden ook voldoende? (Vanwege ziekte lig ik al enkele dagen plat // schrijven wil wel lukken als de RPG is gestart, rollen nemen altijd veel tijd in beslag.)


    •

    Omg dit is awesome, is er nog plek vrij?


    - thank you for existing -

    Blinder schreef:
    Moeten rollen volledig uitgeschreven worden of zijn steekwoorden ook voldoende? (Vanwege ziekte lig ik al enkele dagen plat // schrijven wil wel lukken als de RPG is gestart, rollen nemen altijd veel tijd in beslag.)


    Zolang het duidelijk is, vind ik het helemaal prima! Belangrijkste is sterfwijze en wat karaktereigenschappen, likes, dislikes, etc. (:

    &@ Sombre; Ja hoor! Man of vrouw?


    A girl who wonders.

    Blinder schreef:
    Moeten rollen volledig uitgeschreven worden of zijn steekwoorden ook voldoende? (Vanwege ziekte lig ik al enkele dagen plat // schrijven wil wel lukken als de RPG is gestart, rollen nemen altijd veel tijd in beslag.)


    Jaa doe mee Mirte (:


    I just caught the wave in your eyes