Ik ga ongeveer 1 keer in 2.5 jaar naar de kapper omdat ik er een bloedhekel aan heb. Punt 1: ik ben sociaal awkward en die kappers praten maar door en ik zit daar like: 'potato.' Punt 2: ik krijg halverwege altijd ruzie met ze want bij m'n laatste drie bezoeken wilde kapster 1 me geen dip dye geven (eerst zei ze dat ze geen verf had maar na doorvragen had ze dit wel, daarna zei ze dat niemand meer een dip dye had en dat het helemaal "uit" was, om vervolgens te zeggen dat ze eigenlijk ook niet wist hoe het moest), kapster 2 deed extreem neerbuigend toen ik vertelde dat ik mijn haar eens rood had geverfd met manic panic ('lieverd, dat is alleen voor highlights') en lachte me vervolgens uit met de andere kapsters, en kapster 3 zei me ronduit dat ze geen zin had om 30 centimeter van mijn haar af te knippen voor het goede doel omdat het bijna sluitingstijd was en ze een heel nieuw model moest inknippen. Ohja en punt 3: ik kan heel weinig kapsels dragen omdat ik een kruin heb bij mijn voorhoofd dus eigenlijk komt het er op neer dat ik geld betaal voor het bijknippen van mijn puntjes en heel veel vernedering.
Dus gisteren heb ik de onderkant van mijn haar blauw geverfd en viel het me op dat er best wel weer een klein stukje af mocht maar ik had dus geen zin in de bovenstaande struggles. En dus heb ik nu zelf een klein stukje van mijn haar geknipt. En het was enorm eng, maar mijn haar is extreem lang dus je ziet feitelijk niet eens dat er een stukje vanaf is. Althans, ik zie er niets geks aan maar ik heb het ook nog aan niemand kunnen vragen maar voorlopig is mijn missie geslaagd.
Anyway, hier is een foto van het kleine beetje dat mijn haar nu mist. Hebben jullie laatst nog iets leuks met je haar gedaan of een faal gehad?
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"