Effy_Stonem schreef:
(...)
Ja maar imao, wat als je geen van allen wilt laten winnen? Als je dan wel stemt snap ik best dat je enorm bang bent dat je grote spijt gaat krijgen van je stem. Daarbij sommige mensen interesseren zich er ook gewoon niet in en terecht dat ze dan niet gaan stemmen, want dan krijg je juist dat ze stemmen op wie het hardste schreeuwt of wie ze het knaptste vinden of zoiets (‘:
ja, ik snap die gedachtegang wel, en sure volgend jaar zijn het hier in belgië weer verkiezingen en sure ik heb geen idee voor welke partij ik moet stemmen want ik heb ook niet het gevoel dat ook maar iemand mijn kijk op de wereld vertegenwoordigd, maar als ik kan voorkomen dat een Vlaams Blok of bij god zelfs die naar mijn zin veel te conservatieve vleugel van de N-VA aan de macht komt, dan ja, fak ja, dan ga ik stemmen op iemand met wie ik het ook niet eens ben, maar tenminste meer eens dan met hén.
naar mn nederige opinie is wat je eigenlijk zegt als je niet gaat stemmen dat het je niet kan schelen wie aan de macht komt. zelfs al moet je kiezen voor the lesser of two evils, ga dan verdomme voor die lesser one, want anders help je de ander alleen maar
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried