• Ik fantaseer al sinds ik en jaar of veertien ben over mijn eigen kindje, en nu vijf jaar later is mijn droom uiteindelijk waar gekomen. 22 weken zwanger van mijn eerste kind.
    Na mijn eerste miskraam op mijn vijftiende vertelde de dokter tegen mij dat de kans dat ik nog zwanger kan worden heel klein is. Daarom ben ik superblij met het nieuws dat het een jongetje word. Echter heb ik er niet op gerekend want had toch super erg gehoopt op een meisje, ik zag al voor me hoe haar zou optutten en leuke kleertjes aan zou doen. En sinds de vader van het kindje niet in beeld is twijfel ik een beetje wat betreft vaardigheden.
    Zou ik hem alles kunnen aanleren wat een jongen/man hoort tee weten?


    [ bericht aangepast op 27 feb 2018 - 12:05 ]


    writing is not my hobby, its my passion

    Oh, wat fijn! Wat leuk! Gefeliciteerd!
    Natuurlijk kan jij een jongetje opvoeden tot een nette, lieve, perfecte man. Gewoon in je zelf geloven en doen waar jij achterstaat. Een jongen heeft geen vader nodig om staand te kunnen plassen. Het zal niet makkelijk worden om een kind zonder vader op te voeden, maar ik heb er vertrouwen in dat je het kunt en wat kan een man een kind leren wat een vrouw niet kan?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Evolve schreef:
    Oh, wat fijn! Wat leuk! Gefeliciteerd!
    Natuurlijk kan jij een jongetje opvoeden tot een nette, lieve, perfecte man. Gewoon in je zelf geloven en doen waar jij achterstaat. Een jongen heeft geen vader nodig om staand te kunnen plassen. Het zal niet makkelijk worden om een kind zonder vader op te voeden, maar ik heb er vertrouwen in dat je het kunt en wat kan een man een kind leren wat een vrouw niet kan?


    Mooie worden. Mijn moeder vertelde me precies hetzelfde


    writing is not my hobby, its my passion

    Gefeliciteerd! You go teach him how to be a true genleman girl! Niemand die een man dat beter kan leren dan zijn eigen moeder ;) Heel veel geluk toegewenst!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gefeliciteerd! (:


    And then we'll see it.

    Naahw, proficiat! 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Natuurlijk is het heel erg dat de vader niet meer in beeld is, maar dit wil absoluut niet zeggen dat jij als moeder je kind niet alle liefde kan geven die hij nodig zal hebben. Gefeliciteerd met het mooie nieuws! Heb je al een naam in gedachte?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Natuurlijk is het heel erg dat de vader niet meer in beeld is, maar dit wil absoluut niet zeggen dat jij als moeder je kind niet alle liefde kan geven die hij nodig zal hebben. Gefeliciteerd met het mooie nieuws! Heb je al een naam in gedachte?


    Jaa, Zain of Santiago


    writing is not my hobby, its my passion

    Wat geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd en het komt helemaal goed! Ik ben persoonlijk ook bevriend met een échte gentleman die door een alleenstaande vrouw is opgevoed. Girlpower!! Heel veel geluk de komende tijd! Geniet ervan ♡


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    MLNY schreef:
    (...)

    Jaa, Zain of Santiago

    Ik wil even zeggen dat ik dit heel mooie namen vind (:

    En proficiat natuurlijk! Als alleenstaande moeder lijkt het me zwaar, maar je hebt zeker geen man nodig om een goede zoon om te voeden. In de loop van de geschiedenis waren mannen soms ook ver van de opvoeding van hun kind verwijderd, maar ondanks dat zijn hun zonen ook altijd prima terecht gekomen :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat leuk, gefeliciteerd! Ik ben er van overtuigd dat vrouwen prima jongetjes kunnen opvoeden zonder een vaderfiguur, en jij dus ook.
    Ik wens je heel veel geluk tijdens en natuurlijk na je zwangerschap x


    We were the forever that didn't last

    Super leuk! Gefeliciteerd!
    En ik weet zeker dat het je zal lukken!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk!
    En geen zorgen, dat gaat je lukken! Er zijn een hele hoop kinderen prima groot geworden zonder vader. Of moeder! :-)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat leuk!
    Gefeliciteerd.


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Gefeliciteerd!
    Natuurlijk kun je een jongen opvoeden. Voor het opvoeden van een jongen heb je echt geen speciale gebruiksaanwijzing nodig, hoor. Komt goed! (;

    Gefeliciteerd!

    MLNY schreef:
    (...)

    Jaa, Zain of Santiago


    Ik wilde even zeggen dat ik dit hele mooie namen vind.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 13:12 ]