[ bericht aangepast op 6 aug 2018 - 14:05 ]
Ik kan er nog steeds niet met m'n hoofd bij dat ik over drie weken Monsta x live ga zien... surreal omg
Haha Lau mij valt net trouwens jouw sig pas op. I lov it, ik zie meteen zijn sarcastische hoofd weer voor me haha.
Whats tasty in Busan?
SOPE schreef: Haha Lau mij valt net trouwens jouw sig pas op. I lov it, ik zie meteen zijn sarcastische hoofd weer voor me haha.
hueuyyy morgen kaartverkoop!
No growth of the heart is ever a waste
Salaryman schreef: hueuyyy morgen kaartverkoop!
Legit wel nerveus voor morgen :') Maddie we can do this
AAH ZENUWEN help stomme wachtrij. dit is altijd zo zenuwslopend :')
Kameraden, ik ben op de website. 6 minuten voor online sale en een wachtrij :'))
Iemand hier meer geluk dan ik? :')
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
Think they're sold out. Ik krijg telkens de melding; 'sorry er zijn geen tickets beschikbaar'. Al klik ik 1 kaartje aan. Heeft iemand kaarten?
[ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 9:48 ]
Ik heb tweede rangs tickets en ik ben nu echt zielsgelukkig (:
You must go on. thrishanakru > Gashina
Huh hoe? :o kreeg je ook telkens die melding die ik kreeg en ben je telkens wezen refreshen of heeft dat geen zin?
Staanplaatsen omfggggg Kan het niet geloven Het was zo'n chaos en alles liep kut. Wilde eigenlijk zitplekken maarja fuck it.
Gefeliciteerd guys! Ik kwam er niet doorheen, al was ik al rond 9:20 door die wachtrij. Elke keer die melding, al zeiden ze op de Twitterpage dat het nog niet uitverkocht was. Nu zijn er helemaal geen kaarten meer volgens mij.