Elio Romeo Silvestri
'If it can be
Written our thought
It can be filmed'
![](https://scontent.cdninstagram.com/vp/e6c82cc785e0e27b06e2a6186c118f87/5B006202/t51.2885-15/sh0.08/e35/p640x640/21688706_338372463276584_5618169088363724800_n.jpg)
18 Years | Filmfanatic | Senior | At school | With Eliza
Plotseling dook er iemand naast Elio op, Elio voelde zijn hart even een slag overslaan zo erg schrok hij van Elaine haar stem die hen mededeelde dat ze Zach even mee zou nemen als of de jongen zelf geen keuze had. Arme jongen, hoewel aan de andere kant. Zach leek er nou niet meteen heel erg mee te zitten dat hij door de blondine werd weggetrokken, Elio wist niet ho dat zat, maar besloot er ook niet verder over na te denken. Dat mochten ze lekker zelf uitzoeken, het was nou niet zozeer zijn probleem. Dus. . . begon Eliza vervolgens. Assistente hm. Zal ik maar zorgen dat je de beste koffie krijgt die ik kan vinden, Een korte lach rolde over Elio zijn lippen. Hij wist niet of hij echt van plan was Eliza heen en weer te laten rennen voor koffie, hij hoopte dat hij tegen die tijd betere taken voor haar kon verzinnen, maar waarschijnlijk kwam dat wel op zijn pad wanneer hij echt bezig was. Het leek Elio ook niet een bepaald goed idee Eliza al te veel te laten doen wanneer ze steeds verder kwam in haar zwangerschap. Dan kon hij in ieder geval niet van haar verwachten dat ze al zijn spullen voor hem rond zou sjouwen. 'Ohh, ik zou voor altijd van je houden als je me de beste koffie zou kunnen brengen,' zei Elio uiteindelijk, want een beter idee was nog altijd niet in zijn hoofd opgekomen. De koffie zou hij trouwens wel echt kunnen gebruiken, zodra Elio met een film project bezig was dan raakte hij ook wel een beetje geobserdeerd door zijn project. Hij was er dan bijna de hele dag mee bezig en niet alleen de dag, ook 's nachts bleef zijn hoofd dan vaak bij zo'n film hangen. Was het niet dat hij wakker lag om er aan te denken, dan was hij wel aantekeningen aan het maken over de film. Zijn slaapritme verstoorde meestal nog een beetje, dus ja koffie was wel echt een must. Als er niks anders was dan zou Eliza misschien als nog wel haar handen vol hebben aan koffie halen.
Heb jij ook wiskunde? Of geschiedenis? Of gaan we toch voor dat ontspanningsplan en skippen we lessen? vroeg Eliza vervolgens. Wat we ook doen, ik stel voor dat we het zittend doen, Elio zag dat Eliza nu een beetje wit aan het wegtrekken was en dat haar gezicht steeds minder vrolijk stond. Elio beet kort op zijn lip, nog niet meteen wetend wat hij moest doen. Voordat Elio echt actie kon ondernemen klonk echter de bel al door de gangen, wat betekende dat zowel hij als Eliza zich naar hun les zouden moeten begeven. 'Ik heb geschiedenis, maar ik wil je wel naar je wiskunde les toe lopen,' zei Elio, zelf als Eliza nee zou zeggen zou hij haar wel brengen. Elio wist niet precies wat ze nu doormaakte, maar ze zag er niet heel goed uit, hij dacht dat hij haar beter niet alleen kon laten. Misschien ook wel, had ze rust nodig, Elio was ook zeker geen expert. 'Of als je liever naar huis toe gaat dan kan ik wel met je meelopen zodat je je ziek kan melden. Als het nodig is wil ik je ook el naar huis toe brengen.' zei Elio tegen Eliza, terwijl hij de jongedame bezorgd aan keek.
'Hoe laat ga je naar het feest, trouwens? vroeg Eliza nog, wellicht om het even over iets anders te kunnen hebben. 'Ik denk rond acht uur ofzo,'
Elaine Aurora Aarons
'She wasn't looking for a knight
She was looking for a sword'
![](https://scontent.cdninstagram.com/vp/6f44535b6aa2a5889591cabed7b08a24/5B1F93D0/t51.2885-15/sh0.08/e35/p640x640/23668044_299610647199466_1007802355040649216_n.jpg)
18 Years | Social butterfly | Outfit | At school | With Zach
Binnen enkele seconden had Elaine haar beste vriend mee, maar ja het was dan ook niet als of ze hem heel erg veel keuze gaf. Zach aan zijn arm trekken zorgde er niet voor dat de jongen heel veel weerstand kon leveren, hoewel hij dit wel had kunnen doen als hij echt niet had gewild. Elaine dacht echter niet dat Zach dat echt zou doen, niet bij haar in ieder geval. Er was toch een reden dat ze beste vrienden waren, dan hoorde de jongen er ook een klein beetje voor haar te zijn. Elaine ging er vanuit dat Zach wel iets enorm belangrijks zou moeten doen wou hij niet met haar meelopen, maar ja je wist het natuurlijk nooit helemaal zeker.
Nu had ze de jongen in ieder geval wel met zich mee gekregen, gelukkig maar, want ze moest haar ei toch wel even bij iemand kwijt. Als er iemand was tegen wie ze graag praatte was het Zach wel, zelf al was het misschien een beetje ngemakelijk omdat ze toch ook wel over Zach zijn beste vriend spraken. Het zou echter echt niet zo zijn dat Elaine slecht over Thaddeus zou praten, ze had niks verkeerds over de jongen te zeggen, het was echter gewoon een beetje ongemakkelijk. Een beetje heel erg ongemakkelijk naar Elaine haar mening, maar Elaine was dan ook wel heel erg goed in dingen overdrijven en groter maken dan ze in werkelijkheid waren.
"Uggh bedankt, ik dacht even te sterven." zei Zach toen ze uit het beeld van Elio en Eliza waren verdwenen, wat er dus op wees dat Elaine haar redding ook niet totaal ongelegen was. Elaine kon zich ook wel voorstellen dat het voor Zach ook nogal een ongemakkelijke ontmoeting zou moeten geweest, zo met Eliza. Toch leek Elaine door haar eigen stress hier toch wel weer een beetje snel over heen te praten, hoewel ze Zach wel vroeg of zijn eigen problemen groot genoeg waren dat hij ze zelf eerst moest delen. Dat was toch wel iets van goed? Hoewel Elaine waarschijnlijk zo dramatisch overkwam dat Zach niet eens meer nee durfde te zeggen. Ach, ze moest haar dingetje toch wel even kwijt. "Hmm, hoewel ik hje graag mijn problemen vertel ben ik nu toch wel erg benieuwd naar jou verhaal". zei Zach grijnzend, normaal had Elaine hem hier wel op aan gesproken. Ze had problemen dan hoorde hij niet te grijnzen, maar hoe langer Elaine over haar problemen nadacht hoe onzinniger ze leken dus ja, Zach had nu het recht wel om te grijnzen. "Nou wat zijn je niet zo grote problemen? Can I help?" zei Zach nog. Een diepe zucht rolde over Elaine haar lippen waarna ze toch maar een beetje begon te praten.'Ja, misschien kan je helpen maar ik weet nog niet hoe,' beantwoorde ze zijn laatste vraag. 'Maar ja, in iedergeval,' begon Elaine dan uiteindelijk toch met haar grote 'struggle' 'Ik heb met Thad gepraat, voor het eerst in ik weet niet, een paar weken, misschien wel een maan en het was me toch ongemakkelijk....' Nogmaals verliet een zucht Elaine haar lippen. 'Ik weet niet wat ik deed man... Ik nodigde hem ineens uit om samen naar het feest van vanavond te gaan, maar hij zij nee en ik liep tegen hem op en ja... Ik weet niet eens meer wat ik tegen hem heb gezegd en alles, maar het was super weird.' zei Elaine waarna ze dramatisch haar handen in de lucht aaide. 'En het eergste was nog dat ik hem aaide toen ik weg ging, ik aaide hem, welke freak doet dat nog.' zei Elaine, voordat Zach echt kon reageren klonk de bel plots door de gangen. Een zucht rolde over Elaine haar lippen, mooie timming dit. Zolang Zach het maar niet waagde naar de les te gaan voordat ze echt haar verhaal had kunnen doen, dan zat ze hier de rest van de dag nog mee.
|
|
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.