• Ik hou nogal van films en series en vanzelfsprekend ook van de personages erin dus... bij dezen een lijstje van mijn top 25 van de mannen! Die van de vrouwen komt nog. (:

    Ik ben benieuwd of er ook personages in jouw persoonlijke top voorkomen.:Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zeker!


    ars moriendi

    Ik geloof dat wij best verschillende dingen kijken over het algemeen, haha, dus ik ken verrassend veel van de personages op dit lijst niet. Bucky wel, though! Bucky mag er zeker op. Ik houd van Bucky. (bloos)

    Oh, en er is een gif van Jack Harkness uit Torchwood, begin van seizoen twee! Alleen heb je hem gebruikt voor een personage uit Arrow (waarvan ik aanneem dat hij door John Barrowman wordt gespeeld? ik wist helemaal niet dat hij in Arrow zat), dus uiteindelijk bleek dat toch over iets anders te gaan. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik geloof dat wij best verschillende dingen kijken over het algemeen, haha, dus ik ken verrassend veel van de personages op dit lijst niet. Bucky wel, though! Bucky mag er zeker op. Ik houd van Bucky. (bloos)

    Oh, en er is een gif van Jack Harkness uit Torchwood, begin van seizoen twee! Alleen heb je hem gebruikt voor een personage uit Arrow (waarvan ik aanneem dat hij door John Barrowman wordt gespeeld? ik wist helemaal niet dat hij in Arrow zat), dus uiteindelijk bleek dat toch over iets anders te gaan. :'D

    Oh oeps hahaha ik was ervan overtuigd dat hij dit in Arrow was, ik kreeg 'm ook toen ik Malcolm Merlyn gif intypte. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Apocalyptic schreef:
    Zeker!


    Dat is ook echt een leuke gif. (blush)


    Every villain is a hero in his own mind.