Memories stay forever
ROLLEN sorry. Als je echt enthousiast bent, mag je me zeker een berichtje sturen ♟ Oeps ⇹ Noah Colins⇹ pleeg(broer) ⇹ 17 ⇹ Marc Forne ⇹ 2 ♟ Bosphoramus ⇹ Sage Isabeth Crake ⇹ beste vriendin ⇹ 23 ⇹ Caitlin Stasey ⇹ 2 ♟ Tad ⇹ Faye Colins ⇹ pleeg(zusje) ⇹ 17 ⇹ Willa Holland ⇹ 2 ♟ Plunkett ⇹ Rosemary Parker ⇹ Girlfriend ⇹ 21 ⇹ Lia Marie Johnson ⇹ 2 ♟ Shadowsinger ⇹ Leah Davenport ⇹ (ex-girl)friend ⇹ 20 ⇹ haley lu richardson ⇹ 2 ♟ Absolutist ⇹ Ravi Cipiano ⇹ Beste vriend ⇹ 21 ⇹ Jonathan Burger ⇹ 3 ♟ Rasalghul ⇹ Grayson Cross ⇹ Kent Ash niet/FBI ⇹ 23 ⇹ Adi Gillespie ⇹ 3 ♟ Oeps ⇹ Ash ( OAKTON REGELS |
Doorheen de RPG
Mijn idee/bedoeling is dat er op verschillende momenten - (kleine) tijdssprongen - informatie over Ash' vooruitgang met jullie gedeeld wordt. Dit gaat waarschijnlijk gebeuren via nieuwsberichten, berichten van & voor de FBI/politie, noodoproepen en gewoonweg stukjes geschreven vanuit het perspectief van mensen die Ash tegenkomen en Ash zelf. Wat het precies is, zal bij ieder bericht duidelijk zijn.
Behalve die 'post' wordt er ook duidelijk bijgezet welk personage wat precies weet en op welk moment (dag & uur) de RPG verdergaat. In de eerste post wordt dit hopelijk ook meteen duidelijk en anders vraag je het maar en dan pas ik het aan (: Het is een beetje experimenteren met RPG, dus hopelijk lukt het en wordt het een tof concept ^^ Wees zeker niet bang om feedback te geven!
Al deze tussenposts zullen ook in het praattopic gepost worden zodat je meteen kan reageren en quoten. Hier in de beginpost zullen ze ook bij elkaar geplaatst worden onder spoilers, moest je een overzichtje hebben. Als het me lukt, wil ik er zelfs een kaartje bijdoen ^^
Naast de gebeurtenissen met Ash, zijn er natuurlijk ook gebeurtenissen met de andere personages, waar de RPG dan ook vooral om draait. Eventuele suggesties worden zeker gewaardeerd! Hieronder plaats ik dan alle ideeën ^^
⇸ Huisfeest
⇸ 4th of July
⇸ Dagje/nachtje aan het meer
⇸ Kampeertrip
⇸ Barbecue
⇸ ...
Er hoeft natuurlijk niet altijd iets aan de gang te zijn, als het ons zo ook lukt, des te beter ^^ Onthou dat interactie tussen personages niet altijd face to face hoeft te zijn: berichtjes via sms of social media kunnen ook!
Uiteraard kan je ook dingen in de whatsapp groep gooien. Als er echt iets belangrijks is, dat je niet wil kwijtraken, post het dan in het praattopic (:
Veel plezier iedereen!
Behalve die 'post' wordt er ook duidelijk bijgezet welk personage wat precies weet en op welk moment (dag & uur) de RPG verdergaat. In de eerste post wordt dit hopelijk ook meteen duidelijk en anders vraag je het maar en dan pas ik het aan (: Het is een beetje experimenteren met RPG, dus hopelijk lukt het en wordt het een tof concept ^^ Wees zeker niet bang om feedback te geven!
Al deze tussenposts zullen ook in het praattopic gepost worden zodat je meteen kan reageren en quoten. Hier in de beginpost zullen ze ook bij elkaar geplaatst worden onder spoilers, moest je een overzichtje hebben. Als het me lukt, wil ik er zelfs een kaartje bijdoen ^^
Naast de gebeurtenissen met Ash, zijn er natuurlijk ook gebeurtenissen met de andere personages, waar de RPG dan ook vooral om draait. Eventuele suggesties worden zeker gewaardeerd! Hieronder plaats ik dan alle ideeën ^^
⇸ Huisfeest
⇸ 4th of July
⇸ Dagje/nachtje aan het meer
⇸ Kampeertrip
⇸ Barbecue
⇸ ...
Er hoeft natuurlijk niet altijd iets aan de gang te zijn, als het ons zo ook lukt, des te beter ^^ Onthou dat interactie tussen personages niet altijd face to face hoeft te zijn: berichtjes via sms of social media kunnen ook!
Uiteraard kan je ook dingen in de whatsapp groep gooien. Als er echt iets belangrijks is, dat je niet wil kwijtraken, post het dan in het praattopic (:
Veel plezier iedereen!
Overzicht tussenposts
1. |
2. |
[ bericht aangepast op 28 feb 2018 - 0:54 ]
Mijn brein breint zoals het breint.