• HEY!
    Ik kom net terug van mijn opa en oma. Ik en Julie (Redemption) zijn dus de hele middag/stukje van de avond buiten geweest in de sneeuw. We hebben dus een en al sneeuwballengevecht gehad en elkaar met sneeuw in elkaars gezichten geduwt enzovoort. Toen hebben we de beelden volgegooid met sneeuw en een sneeuwpop met oren gemaakt. Een sneeuwbeer dus. Toen hebben we nog ruzie gemaakt met van die rotkinderen die ons begonnen te bekogelen met sneeuw en dus tja. Dat was leuk :').

    OHJA, EN WE HEBBEN HET KAAS-RECLAMEBORD OMGEGOOID =D

    En jullie? Hoe hebben jullie de sneeuwdag doorgemaakt?


    I recycle my thoughts.

    ik nie xP ik heb binne geseten bij mijn tante en over southpark gediscussieerd met mijn broer en Moniek


    We can only learn to love by loving.

    nee ik ben niet buiten geweest aangezien ik het enige niet zieke kind ben in mijn wijk. En ik ga geen 55+ers bekogelen. Moet ik dalijk hun ziektekosten betalen
    Nee dankje x']

    niet:(
    bij mij lag geen sneeuw:(


    I am an idiot, I move.

    ik heb een paar vrienden late kome
    en dan volle sneeuwpret xD
    van mij mag het nog blijven doorgaan met sneeuwen

    Ik heb gwn een heel dagje op mijn ass gezeten binnen, thuis.

    Uhm.. We zijn door de sneeuw gaan wandelen. Paar kinderen ophalen.. Toen kwamen er zo'n kut kinder die een sneeuwbal naar binnen gooide bij een vriendin. Toen gingen ik en nog iemand naar huis. Danny (Iemand van 30 jaar ofzo) was toen ook in de straat gingen we sneeuwbal gevecht doen met hem. Toen ging hij naar binnen en gooide we sneeuwballen tegen zijn raan :P We gingen zo snel naar mijn huis.. Waren mijn ouders met mijn hond in de tuin. We hoorden allemaal rare dingen, sneeuwballen kwamen in de tuin en er werd tegen het hek geramt. Wij snel naar binnen keek ik uit het raam zag ik Danny achter de auto lopen XD Toen heeft hij daar kwartier ofzo gezeten en wij hebben lekker Thee gedronken:Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb met mn zusje buiten foto's gemaakt en sneeuwgevecht gehouden. xD


    i need you like a heart needs a beat.

    en ik moest naar een dweilorkest en een shantykoor kijken!!


    AAP

    MEUUUH
    toenet ging ik de hond bekogelen.
    de sneeuwpret was echt leuk.



    :)


    rules don't stop me

    En we hebben het kaasreclame bord omgegooid!


    rules don't stop me

    Ohja! Dat moeten we helemaal niet vergeten!


    I recycle my thoughts.