• Hallo allemaal!
    Ik ben weer terug van weggeweest! (Jahaa) En ik heb besloten om mee te doen aan FOTY. Natuurlijk wordt het een HP fanfiction, maar ik heb een cover nodig. En daarom heb ik jullie nodig! Dus zouden jullie voor mij wat covers willen maken?
    (P.s. De uiteindelijke cover wordt beloond met 8 credits!)



    Titel: Aspiciens
    (Betekent zoek aangezien het thema dit jaar zoektocht is)

    Hoofdpersonen: Maeghan Rose Osborne en Draco Malfoy
    Face claims: Meaghan = Jovana Rikalo
    Draco

    Verhaallijn:
    (Voor mij is het ook nog niet helemaal duidelijk maar hier een paar dingen over het verhaal)
    Wannner Meaghan haar moeder verliest raakt ze helemaal de weg kwijt. Een vader heeft ze niet, en haar broer trekt zich terug in zijn kamer. Niemand die haar kan en wil troosten. Gelukkig heeft ze haar vrienden nog. Of toch niet?? Meaghan is zichzelf niet meer. Of, is ze dat nooit geweest...

    Thema van de cover: donker/duister, maar niet te. Het moet niet teveel verklappen

    Ik heb nog helemaal geen ideeën voor de cover dus dat laat i ik aan jullie over.

    Heel veel succes allemaal!
    Liefs,
    Jaimy (HpFamilyFan)


    I'm a Slytherpuff

    Ik wil wel wat proberen!
    Moet er behalve die 2 gezichten iets op, zoals hogwarts, of een bepaald voorwerp?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    NiekNiek schreef:
    Ik wil wel wat proberen!
    Moet er behalve die 2 gezichten iets op, zoals hogwarts, of een bepaald voorwerp?


    Hoeft niet persé, kijk maar wat je doet


    I'm a Slytherpuff

    Ik heb een probeersel gemaakt je moet maar even zeggen of dit is wat je zoekt of dat je iets compleet anders wil of wat dan ook haha


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Punkish schreef:
    Ik heb een probeersel gemaakt je moet maar even zeggen of dit is wat je zoekt of dat je iets compleet anders wil of wat dan ook haha



    Oooh niceee!
    Dat lettertype ook echt super gaaf!
    Alleen zou het iets mysterieuzer mogen zijn (dat je bijv. Alleen de silhouetten van de 2 personen ziet) verder is het echt heel erg gaaf!! (lol)


    I'm a Slytherpuff

    Ik heb twee wat mysterieuzere opties gemaakt. Het silhouet is ingevuld met een sterren hemel omdat een zwart silhouet niet mooi over kwam hahah. Al iets beter zo ?



    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Punkish schreef:
    Ik heb twee wat mysterieuzere opties gemaakt. Het silhouet is ingevuld met een sterren hemel omdat een zwart silhouet niet mooi over kwam hahah. Al iets beter zo ?






    Jaaaaaa (yeah) (H)


    I'm a Slytherpuff

    HPFamilyFan schreef:
    (...)



    Jaaaaaa (yeah) (H)

    Is er nog iets wat anders moet? En Even een kleine selfpromo als je misschien ook iets van een trailer zoekt ofzo, die maak ik ook (voorbeelden staan in m’n topic) hahah


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Punkish schreef:
    (...)
    Is er nog iets wat anders moet? En Even een kleine selfpromo als je misschien ook iets van een trailer zoekt ofzo, die maak ik ook (voorbeelden staan in m’n topic) hahah


    Ik ga meteen even kijken


    I'm a Slytherpuff

    Punkish schreef:
    (...)
    Is er nog iets wat anders moet? En Even een kleine selfpromo als je misschien ook iets van een trailer zoekt ofzo, die maak ik ook (voorbeelden staan in m’n topic) hahah


    Ze zijn erg gaaf! Maar heleaas is het niet helemaal waar ik op zoek naar ben


    I'm a Slytherpuff


    Ik heb nog maar een poging gewaagd, dit al meer de goede kant op?


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Mt, even kijken of ik vanmiddag iets in elkaar kan flansen (:


    We were the forever that didn't last

    Geen idee of je al wat hebt, maar ik denk dat ik vanavond na werk wel zin heb om met Photoshop te klooien.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oke ik heb er twee met verschillende lettertypes. Is dit wat je zoekt, of moet er nog iets anders aan veranderen?





    We were the forever that didn't last

    Omni schreef:
    Oke ik heb er twee met verschillende lettertypes. Is dit wat je zoekt, of moet er nog iets anders aan veranderen?






    Super gaaf!! (yeah)
    Ook echt heel mooi met al die vogels, dat maakt het helemaal af!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2018 - 16:57 ]


    I'm a Slytherpuff

    Fijn dat je ze mooi vindt! (:


    We were the forever that didn't last