• Hoi allemaal,

    Zoals jullie misschien hebben mee gekregen zit ik nu al drie weken thuis te niksen vanwege mijn oren.
    Mijn moeder heeft meerdere dagen voor mij vrij moeten nemen omdat ik niet altijd alleen thuis kon blijven door de medicatie, doktersbezoeken en ziekenhuis bezoeken. Naast mijn moeder heeft mijn vader ook een aantal keren vrij moeten nemen. Nu doen ze dit natuurlijk met alle liefde voor mij.

    Ook ben ik tegen mijn ouders en broer erg zeurig en chagrijnig geweest omdat alle geluiden nu 3 x zo hard binnen komen en ik heel snel overprikkeld ben.
    Nu ik mij al iets menselijker voel (lees: ik zit met de laptop op de bank in kleding ipv plat in pyjama ) bedacht ik mij dat ik ze graag wil bedanken.

    Nu vind ik inmiddels een bloemetje of gebakje een beetje afgezaagd want dat geef ik ook wel eens zomaar spontaan.
    Nu ga ik sowieso een kaartje maken maar ik wil nog iets kleins extra's. Mijn moeder mag echter veel producten niet gezien zij zoveel mogelijk suikervrij moet leven. Mijn vraag aan jullie wat kan ik maken of geven?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is wel heel lief van je! Misschien een leuke DVD of CD van een artiest die je moeder leuk vindt? Misschien een leuk gedicht? Een keertje zorgen voor het avondeten? Ouders vinden zelfgemaakte dingen of spontane gebaren vaak leuker, heb ik ondervonden. (:


    ars moriendi

    Bioscoop bon? Wellnessbon?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus