• In navolging van dit topic leek het me fijn om eens te horen bij elkaar wie naar de eerstvolgende grote Belgische convention gaat.



    Dus delen maar: Wanneer ga je, zaterdag of zondag? Vanwaar vertrek je (trein, auto, ...)? Cosplay, ja of neen?


    Format: DAG - NAAM | USERNAME | STAD / GEMEENTE / VERVOER (als je dat wilt delen, hoeft niet) | JE COSPLAY / ALS MEZELF

    NOT SURE YET WHEN
    Soetkin | lvnalovgood | Trein vanuit A'pen Berchem | Hufflepuff Student
    SATURDAY
    ...
    SUNDAY
    ...
    Anyway; veel plezier komend weekend!
    Kende je het event nog niet en heb je toch interesse, dan heb je HIER de website van Comic Con Brussels! :)


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Ik ga er niet naartoe (like geld, carnaval, geen cosplays die passen/wil dragen en vervoer x'D ), maar ik ga dit topic wel toevoegen aan het Het Grote Cosplay Topic, is dat oké? ^^

    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 22:48 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    Ik ga er niet naartoe (like geld, carnaval, geen cosplays die passen/wil dragen en vervoer x'D ), maar ik ga dit topic wel toevoegen aan het Het Grote Cosplay Topic, is dat oké? ^^


    Oh ja, zeker goed :D


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed