• De stelling van deze week luidt:
    Betalen voor wc's moet worden afgeschaft.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oneens. Ik betaal liever 50 eurocent voor een schone toilet dan naar een vieze wc te moeten.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nou, eens eig, want ik betaal vaak zat voor een vieze wc


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik vind betalen voor een wc waarbij ook echt te zien is dat ie schoongemaakt wordt, niet zo erg. Anders wel.
    Ik zou het sowieso waarderen als je voor elk betaal-toilet hetzelfde bedrag moet betalen. Bij de ene betaal je 70 cent en de andere 45. Doe dan gewoon allemaal 50 cent.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oneens, maar wel met de voorwaarde dat er voor kleine kinderen een uitzondering wordt gemaakt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aan de ene kant vind ik het verschrikkelijk vervelend om te moeten betalen om te plassen. Like, het is niet alsof ik mijn blaas kan vertellen dat hij niet vol mag stromen. Het is een eerste levensbehoefte om gewoon naar de wc te gaan.
    Aan de andere kant betaal ik met alle liefde een paar cent als ik dan naar een schone wc kan.
    Het is gewoon een beetje naar om te betalen om te kunnen plassen. Ik heb daar gewoon geen geld voor.
    Daarnaast heeft mijn blaas de neiging om uren oké te zijn, maar op het moment dat er geen wc in de buurt is, zit hij ineens helemaal vol.
    Oneens dus, maar ik vind wel dat het wat goedkoper mag.


    look at the stars, look how they shine for you;

    De wc's op de meeste grote stations zijn over het algemeen schoon en goed onderhouden. Ik betaal met alle liefde 70 cent om daar te gaan plassen. Die mensen zitten daar de hele dag en krijgen, denk ik, slecht betaald, en zien continu allemaal chagrijnige mensen rondrennen. Dus nee, van mij mag het lekker zo blijven.

    In restaurants geldt voor mij hetzelfde. Als je daar wat drinkt, mag je naar de wc, maar een kleine bijdrage als je alleen maar naar binnen loopt om je behoefte te doen en vervolgens weer vertrekt, vind ik heel normaal.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De mensen die de wc schoonmaken moeten betaalt worden, dus het is maar wat je voor een schoon toilet over hebt

    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 20:46 ]


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Schaduwjager schreef:
    Oneens. Ik betaal liever 50 eurocent voor een schone toilet dan naar een vieze wc te moeten.


    Dit. Al vind ik wel dat er met kleine kinderen een uitzondering gemaakt dient te worden.


    26 - 02 - '16

    Eens, maar als de schoonmakers zelf ongeveer hetzelfde blijven verdienen (dat hun loon verhoogd wordt met wat ze gemiddeld per dag anders in kleingeld zouden ontvangen, bijvoorbeeld).


    Ex astris, sciencia

    Oneens Ligt eraan
    Als ik bij een restaurant kom eten (zoals bijvoorbeeld Hema of Bakker Bart), dan wil ik daar gratis naar de WC kunnen nadat ik voor mijn eten heb betaald.
    Als ik op een openbare toilet terecht kom, begrijp ik dat ik moet betalen. Als de toilet echter vies is, vind ik het belachelijk! Het moet het geld waard zijn.


    You never know what's about to happen ~

    LonLon schreef:
    Nou, eens eig, want ik betaal vaak zat voor een vieze wc


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het niet erg om te betalen voor een schone wc, al zou ik graag wel willen dat de max dan 70 cent is.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik vind het best maar wil wel garantie dat het schoon is. Kinderen, ouderen en zwangeren gratis. In horeca ook gratis. En gewoon 50 cent, dat kun je makkelijk wisselen. Schijtziek van die losse 10 en 20 centjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eens. Het kan in Zuid-Korea, dus waarom niet hier?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Eens? Ik vind het prima als er zo'n schoteltje ligt waar je wat op kan leggen en zo, maar als je moet, moet je ook wel kunnen gaan, vind ik.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.