Heliotrope schreef:
(...)
Yup (:
De bladeren en de steel zijn zwart/wit terwijl de bloem in kleur is. Dit is omdat ik veel heb meegemaakt, zware dingen (de doornen), en die gaan steeds meer naar de achtergrond. De bloem is in kleur omdat het steeds beter met me gaat en de terugvallen ook langzaamaan minderen. Helemaal hetzelfde als voor mijn depressie word ik niet, maar ik ga de goede kant wel op (:
Ik wil even zeggen, iedereen verandert over heel zijn leven. Ik ben niet dezelfde persoon die ik was 6 maanden geleden. Het is dus heel logisch dat je niet dezelfde persoon zal worden voor je depressie dan na je depressie. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken als je dat al deed. (Bemoedigend bedoeld, en niet neerbuigend.) Wel super fijn te horen dat het de goede kant op gaat, en wat mooi dat je daarvoor een reminder op je arm hebt getatoeëerd. Ik denk dat je dat nog veel gaat helpen in terugslagen.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt