• Doet mee aan SOTY 2018, thema zoektocht.
    Alle personages behoren toe aan FireKeeper.
    Nederlands geschreven.









    Ik weet niet wat je verwacht als je deze cover ziet. Ik maakte hem jaren geleden, zonder te weten welk verhaal erbij kon horen.
    En toen ik mijn verhaal schreef, wist ik niet welke cover ik erbij kon bedenken. Tot het opeens klikte. Grappig toch? Het is niet mijn beste cover. Hij is niet mooi, er zitten geen geweldige effecten op. Hij is niet adembenemend, niet eens echt origineel. Maar dat is mijn verhaal ook niet.
    Oh, sorry. Je wilde dat deze tekst je zou inspireren om te gaan lezen. Je wilt weten waar het over gaat. Om eerlijk te zijn: ik heb geen idee. Het is zomaar iets. Een probeersel, zoals mijn hele leven alleen maar uit probeersels bestaat. Deze mislukte cover, dit mislukte verhaal, deze mislukte schrijfster... Misschien is het niet meer te redden. Maar misschien....

    Red jij ons?

    Link naar de story


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Stap 1
    Stap 2
    Stap 3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Well, you did it.. Ik heb officieel enorme kippenvel. Wat kan jij prachtig schrijven <3


    26 - 02 - '16

    Nooit zeggen dat je een mislukte schrijfster bent! Alleen al het feit dat je aan zo'n verhaal begint zegt al dat dat niet zo is!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dankjewel allebei (:


    Stap 4
    Stap 5
    Stap 6


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"