• Soms begin je aan iets waarvan anderen zeggen dat je ermee moet stoppen, dat je een idioot bent, dat het gekkenwerk is. Ja, het was gekkenwerk. En ja, ik ben een idioot, maar wel een trotse idioot want ik heb toch maar mooi een olifant van 2,8 bij 3,8 meter helemaal zelf uitgesneden, geverfd, in elkaar gezet en opgehangen.

    Het is groot en ik heb er veel tijd aan besteed, maar het is absoluut het allermooiste dat ik ooit voor een schoolvak heb mogen maken en een waardige afsluiting van het vak kunst beeldende vorming.

    Ik ben trots op mezelf. En ik had nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.



    update: ik heb een blog geschreven over hoe ik de olifant gemaakt heb

    update 2: ik heb een 7,8 gekregen voor het kunstwerk! :D

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 15:37 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dissonant schreef:
    (...)
    Nu ik zo naar die foto kijk herken ik je denk ik wel, lol. Volgensmij kan ik me herinneren dat je een klas lager zat ja


    Hmmm, volgens mij zaten we ooit in hetzelfde jaar (nou ja, allebei tegelijk in de eerste / tweede / derde) maar dat weet ik niet zeker...
    Ik ben eens blijven zitten tho


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Eurus schreef:
    Waar is het trouwens precies van gemaakt?


    Karton, verf, nietjes, duct tape


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Hmmm, volgens mij zaten we ooit in hetzelfde jaar (nou ja, allebei tegelijk in de eerste / tweede / derde) maar dat weet ik niet zeker...
    Ik ben eens blijven zitten tho

    Ik heb wel havo gedaan tho


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dissonant schreef:
    (...)
    Ik heb wel havo gedaan tho


    Ja, maar in welk jaar begon jij?

    Ik begon in jaar 2011/12 in ieder geval.
    Kijk, niveau maakt niet uit, maar volgens mij hebben we wel 'tegelijk' in de eerste/tweede/derde gezeten, als jij de persoon bent die ik nu voor me zie in ieder geval :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ja, maar in welk jaar begon jij?

    Ik begon in jaar 2011/12 in ieder geval.
    Kijk, niveau maakt niet uit, maar volgens mij hebben we wel 'tegelijk' in de eerste/tweede/derde gezeten, als jij de persoon bent die ik nu voor me zie in ieder geval :'D

    uh nou ik ben al twee jaar geslaagd, en in het eerste jaar deed ik vmbo


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mijn vraag is karton ken ik als meebuigend rotpapier hoe heb je dit gefixt. In stukken en dan opgehangen of als 1 ding


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Indrukwekkend! :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Dissonant schreef:
    (...)
    uh nou ik ben al twee jaar geslaagd, en in het eerste jaar deed ik vmbo


    Oh, hmmm, dan ben je misschien toch niet de persoon die ik denk dat je bent :')
    Alhoewel, als jij al 2 jaar geslaagd bent en havo deed... Ik had eigenlijk vorig jaar geslaagd moeten zijn (maar ik ben blijven zitten) en ik doe vwo dus dan hebben we in theorie wel dezelfde jaren op school gezeten :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    IrishNialler schreef:
    Mijn vraag is karton ken ik als meebuigend rotpapier hoe heb je dit gefixt. In stukken en dan opgehangen of als 1 ding


    Het zijn allemaal vakjes van 10x10 cm dus dat is al iets steviger dan de grote vellen :)

    Ik ga er nog een blog over schrijven, hoe ik het gemaakt heb. Ik zal de link dan wel hier droppen!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind m echt heel erg schattig

    Fantje! (blush)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Voor degene die willen weten hoe ik dat ding nou precies gemaakt heb,
    ik heb er een blogje over geschreven :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat is hij ontzettend leuk!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Wat is hij ontzettend leuk!


    Dankje!


    Ik heb vandaag m'n olifant in een creatieve groep op Facebook gegooid en toen zei iemand: "Wat ga je er nu mee doen?" en ik zat zo van: euh ja, niet echt een idee.
    Toen zei ze: "Misschien kun je hem schenken aan een kinderafdeling van een ziekenhuis of iets dergelijks?"
    En dat vind ik echt een supergoed idee, dus ik ga het WKZ straks een mailtje sturen of ze geïnteresseerd zijn.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh wauw! Dit is echt een hele mooie en schattige olifant! c;
    Wat een leuk idee!


    What if he's written 'mine' on my upper thigh, only in my mind?

    Derks schreef:
    (...)

    Dankje!


    Ik heb vandaag m'n olifant in een creatieve groep op Facebook gegooid en toen zei iemand: "Wat ga je er nu mee doen?" en ik zat zo van: euh ja, niet echt een idee.
    Toen zei ze: "Misschien kun je hem schenken aan een kinderafdeling van een ziekenhuis of iets dergelijks?"
    En dat vind ik echt een supergoed idee, dus ik ga het WKZ straks een mailtje sturen of ze geïnteresseerd zijn.

    Wow dat is echt tof! In ieder geval een leuk idee, en als ze het niet willen zijn ze een slecht kinderziekenhuis qua inrichting. Wie wil er nou geen olifant?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.