• Soms begin je aan iets waarvan anderen zeggen dat je ermee moet stoppen, dat je een idioot bent, dat het gekkenwerk is. Ja, het was gekkenwerk. En ja, ik ben een idioot, maar wel een trotse idioot want ik heb toch maar mooi een olifant van 2,8 bij 3,8 meter helemaal zelf uitgesneden, geverfd, in elkaar gezet en opgehangen.

    Het is groot en ik heb er veel tijd aan besteed, maar het is absoluut het allermooiste dat ik ooit voor een schoolvak heb mogen maken en een waardige afsluiting van het vak kunst beeldende vorming.

    Ik ben trots op mezelf. En ik had nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.



    update: ik heb een blog geschreven over hoe ik de olifant gemaakt heb

    update 2: ik heb een 7,8 gekregen voor het kunstwerk! :D

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 15:37 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wow echt super cool!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    dat is echt super awesome gemaakt ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Leukste foto die ik vandaag heb gezien. Super cute ook!


    Alleen maar tranen van geluk

    Dissonant schreef:
    (...)
    volgensmij jouw school, lol (dat hadden we al een keer ontdekt). Zit je nu in 6 VWO ofzo?


    Ik heb wel een keer met iemand op Q die op dezelfde school zat gepraat ja, hmmm. Weet alleen niet meer wie 😂

    Ja, 6VWO+ idd. Die olifant is m'n eindexamenkunstwerk haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    En thanks iedereen voor de complimentjes 😊😊😊


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ziet er keileuk uit! Toen ik de foto eerst zag, dacht ik dat je het gemaakt had van post-its. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hee ik ken die ruimte - wenkbrauwkriebel -

    Proud of youuu

    Leuk!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Dat is echt héél awesome! Ziet er cool uit! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Scandal schreef:
    Ziet er keileuk uit! Toen ik de foto eerst zag, dacht ik dat je het gemaakt had van post-its. =P


    Haha, iedereen op de open avond / eindexamenexpositie dacht dat het post-its waren tho. Maar 't zijn toch echt kartonnetjes, nietjes (heel veel) en een paar meter duct tape :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Krullie schreef:
    Hee ik ken die ruimte - wenkbrauwkriebel -

    Proud of youuu


    Natuurlijk ken jij die ruimte :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    OMG dat is geweldig


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Derks schreef:
    (...)

    Ik heb wel een keer met iemand op Q die op dezelfde school zat gepraat ja, hmmm. Weet alleen niet meer wie 😂

    Ja, 6VWO+ idd. Die olifant is m'n eindexamenkunstwerk haha

    Nu ik zo naar die foto kijk herken ik je denk ik wel, lol. Volgensmij kan ik me herinneren dat je een klas lager zat ja


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Waar is het trouwens precies van gemaakt?


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Dat ziet er ontzettend leuk uit! Gaaf gedaan! Nu ben ik ook benieuwd wat voor cijfer je krijgt! ^^


    One Who Travels A Higher Path.