• Het Makeup Appreciation Topic


    Hier kun je al je gedachtes en ervaringen kwijt die met makeup te maken hebben. Zelf ben ik best wel into makeup en vond het daarom interessant om er achter te komen hoe dat met de rest van Quizlet zat.


    Heb je een nieuwe lippenstift gekocht? Post het hier.
    Heb je goede tips & tricks? Post het hier.


    Zelf ben ik altijd wel op zoek naar nieuwe producten om uit te proberen. Ik wil daarom ook een lijst met Q's Holy Grail Products maken - producten die jij anderen aan zou raden.

    Q's Holy Grail Products:
    Vanserra:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Mac Matte lipstick in Mehr
    × NYX HD Photogenic concealer
    × Real Techniques Miracle Complexion Sponge
    × NYX Epic Ink Liner (black)
    × Estée Lauder Double Wear Stay In Place concealer in Light Cool
    Caricia:
    × I Heart Makeup Blushing Hearts
    Okoye:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    stonec0ld:
    × Yves Rocher Ultra Volume Sexy Pulp mascara
    Fonolossa:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    × Anastasia Beverly Hills Dip Brow pomade
    × L'Oreal Paris True Match foundation
    × L'Oreal Paris Infallible Mattefying Base
    × Beauty Blender
    Altomare:
    × Urban Decay All Nighter setting spray
    Stroud:
    × Etos & Essence matte lipsticks
    × Etos lipstick in Mauve-O-Holic
    Prim:
    × Maybelline SuperStay Matte Ink
    × Lush Shampoo Bar
    × Lush Lipscrub
    AdoreDelano:
    × NYX Liquid Suede Cream lipsticks
    EdensGate:
    × Rimmel Glameyes liquid liner
    Hale:
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × L.A. Girl PROconcealer (green corrector)
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × Sleek Matte Me Liquid Lipstick (birthday suit)
    × Makeup Revolution Conceal and Define Concealer (C1)
    Alleenvoorjou:
    × Yves Rocher Lipstick in Grand Rouge
    Cami:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × NYX Wonder Pencil in light
    × Mac Pro-longwear concealer
    × Mac Mineralize Blush in Warm Soul
    × Becca highlighters
    Weggooiwashand:
    × Giorgio Armani Luminous Silk Foundation
    × Laura Mercier Loose Setting Powder in Translucent
    × L.A. Girl concealers
    × Lancome Hypnose Drama mascara
    × Ciate Wonderwand mascara
    × Charlotte Tilbury Stoned Rose lipstick
    × Gerard Cosmetics Wildberry Tarte Supreme Lip Creme
    × Kylie Jenner lipliner in Posie K
    × Smashbox Photo Finish Foundation Primer
    × Kat von D Tattoo liner in Trooper
    × Chloe Morello x Ciate Pretty Fun Fearless palettes
    × Kylie Cosmetics Naughty & Nice palettes
    Pixielisje:
    × Catrice glossy jumbo pencils
    Illyrians:
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × NYX Strictly Vinyl lipglosses

    Bijgewerkt tot topic 1, pagina 16

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 13:42 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vraag

    Ik heb echt tientallen producten voor m’n lippen, maar ik heb er zo’n hekel aan dat ik geen één product kan vinden wat gewoon lang en mooi op m’n lippen blijft zitten. Zelfs “24hr stay” lipstick gaat er op gegeven moment gewoon af // en dan echt na een paar uurtjes al, vooral aan de binnenkant van m’n lippen.

    Iemand tips voor producten of hoe lippenstift etc. beter te laten blijven zitten?


    Ik heb van de week weer wat bij Boozyshop gekocht en ik heb een nieuw product waar ik echt verliefd op ben!
    Makeup Revolution Conceal and Define Concealer in de lichtste kleur 'C1'. Eindelijk een concealer die lichter is dan de foundation die ik gebruik en ook echt goed dekt. I'm in love! Ik heb ondertussen ook 3 verschillende lipbalms van Lipsmacker (';

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 21:33 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Blinder schreef:
    Vraag

    Ik heb echt tientallen producten voor m’n lippen, maar ik heb er zo’n hekel aan dat ik geen één product kan vinden wat gewoon lang en mooi op m’n lippen blijft zitten. Zelfs “24hr stay” lipstick gaat er op gegeven moment gewoon af // en dan echt na een paar uurtjes al, vooral aan de binnenkant van m’n lippen.

    Iemand tips voor producten of hoe lippenstift etc. beter te laten blijven zitten?

    Naast niks eten en drinken door een rietje vind ik dat mijn lippenstift beter blijft zitten als ik er een laagje foundation onder heb zitten


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Blinder schreef:
    Vraag

    Ik heb echt tientallen producten voor m’n lippen, maar ik heb er zo’n hekel aan dat ik geen één product kan vinden wat gewoon lang en mooi op m’n lippen blijft zitten. Zelfs “24hr stay” lipstick gaat er op gegeven moment gewoon af // en dan echt na een paar uurtjes al, vooral aan de binnenkant van m’n lippen.

    Iemand tips voor producten of hoe lippenstift etc. beter te laten blijven zitten?


    Idd laagje foundation doet wonderen, poeder ook en een goed lippotlood helpt ook altijd goed. Lipstick blijft ook beter zitten als je met enige regelmaar je lippen scrubt. Maar bij de ene persoon gaat het er gewoon sneller af dan bij de ander.

    Edit: Er is ook van die make up base spul (beetje vettig) dat werkte ook altijd goed bij mij.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 22:17 ]


    The truth is out there.

    Blinder schreef:
    Vraag

    Ik heb echt tientallen producten voor m’n lippen, maar ik heb er zo’n hekel aan dat ik geen één product kan vinden wat gewoon lang en mooi op m’n lippen blijft zitten. Zelfs “24hr stay” lipstick gaat er op gegeven moment gewoon af // en dan echt na een paar uurtjes al, vooral aan de binnenkant van m’n lippen.

    Iemand tips voor producten of hoe lippenstift etc. beter te laten blijven zitten?


    Dropout schreef:
    (...)
    Ik heb Maybelline Colordrama Intense Velvet Lip Pencil 510 Red Essential, maar die smeer ik er met een lipkwast op (wat sowieso al 10x wonderen doet voor de duurbaarheid lipstick/lippotlood), tap ik vervolgens af met mn blush (of iets anders rood/roze), hap hem vervolgens af en smeer er dan nog een laag erop. Ik ben gisteren wezen uiteten en ik heb géén afdrukken op mijn glazen gezien, maar hij liep aan de zijkanten van mn mond wel een ietsiepietsiebeetje uit. Dat zou je eventueel kunnen fixen door eerst lipliner te gebruiken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb vanochtend de Nars Radiant Longwear foundation gekocht - am I crazy?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    mt


    Life is a beautiful struggle

    Hebben jullie tips voor een makeuproutine in de ochtend?
    Ik moet altijd om 6u opstaan en heb om 7u15 de trein, waar ik dan een uurtje op zit. Maar heel vroeg in de ochtend ben ik echt supermoe, dus dan ontbijt ik op het gemak. Ik zou in prinicpe wel nog tiental minuten kunnen spenderen aan makeup, maar ik heb niet echt een snelle routine of zo.
    Doet iemand van jullie je makeup in de trein? Ik zou daar wel tijd voor kunnen hebben, maar ik voel me dan altijd zo bekeken? haha


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Hebben jullie tips voor een makeuproutine in de ochtend?
    Ik moet altijd om 6u opstaan en heb om 7u15 de trein, waar ik dan een uurtje op zit. Maar heel vroeg in de ochtend ben ik echt supermoe, dus dan ontbijt ik op het gemak. Ik zou in prinicpe wel nog tiental minuten kunnen spenderen aan makeup, maar ik heb niet echt een snelle routine of zo.
    Doet iemand van jullie je makeup in de trein? Ik zou daar wel tijd voor kunnen hebben, maar ik voel me dan altijd zo bekeken? haha


    Ik heb niet echt tips voor een 'snelle' routine behalve het heel simpel houden :'D Ik persoonlijk weet hoelang ik erover doe en heb gewoon de tijd dat ik opsta daarop aangepast.
    Toen ik nog studeerde deed ik vaker dan eens nog mijn oog- en lip make up in de trein. Alleen gezicht en wenkbrauwen deed ik thuis. In het begin voel je je wel wat bekeken maar dat heb je steeds minder imo. (:


    El Diablo.

    Pixielisje schreef:
    Hebben jullie tips voor een makeuproutine in de ochtend?
    Ik moet altijd om 6u opstaan en heb om 7u15 de trein, waar ik dan een uurtje op zit. Maar heel vroeg in de ochtend ben ik echt supermoe, dus dan ontbijt ik op het gemak. Ik zou in prinicpe wel nog tiental minuten kunnen spenderen aan makeup, maar ik heb niet echt een snelle routine of zo.
    Doet iemand van jullie je makeup in de trein? Ik zou daar wel tijd voor kunnen hebben, maar ik voel me dan altijd zo bekeken? haha

    Ik denk dat ik het tot een minimum zou beperken. Als ik om half 8 weg moet gebruik ik meestal alleen mascara en wenkbrauw gel (ik vul ze niet eens meer in, want ik slaap tegenwoordig liever). Hoogstens een beetje concealer


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Pixielisje schreef:
    Hebben jullie tips voor een makeuproutine in de ochtend?
    Ik moet altijd om 6u opstaan en heb om 7u15 de trein, waar ik dan een uurtje op zit. Maar heel vroeg in de ochtend ben ik echt supermoe, dus dan ontbijt ik op het gemak. Ik zou in prinicpe wel nog tiental minuten kunnen spenderen aan makeup, maar ik heb niet echt een snelle routine of zo.
    Doet iemand van jullie je makeup in de trein? Ik zou daar wel tijd voor kunnen hebben, maar ik voel me dan altijd zo bekeken? haha


    Ik sta een uur voordat ik weg moet op en ik doe gewoon alles (moisturizer, primer, concealer, foundation, poeder, wenkbrauwen, eyeliner, mascara, highlighter) en ik heb daar genoeg tijd voor om daarna nog even snel te ontbijten en weg te gaan.
    Een klasgenoot van mij doet haar make-up wel vaak in de trein en heeft echt schijt aan wat anderen dan van haar denken.
    Ik kan als ik echt haast heb lukt het me om met een half uur alles gedaan te hebben.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Pixielisje schreef:
    Hebben jullie tips voor een makeuproutine in de ochtend?
    Ik moet altijd om 6u opstaan en heb om 7u15 de trein, waar ik dan een uurtje op zit. Maar heel vroeg in de ochtend ben ik echt supermoe, dus dan ontbijt ik op het gemak. Ik zou in prinicpe wel nog tiental minuten kunnen spenderen aan makeup, maar ik heb niet echt een snelle routine of zo.
    Doet iemand van jullie je makeup in de trein? Ik zou daar wel tijd voor kunnen hebben, maar ik voel me dan altijd zo bekeken? haha

    Ik stap ook vaak om 7:15 op de trein en ik sta ook om 6 uur op. Ik zorg dat alles klaar ligt en terwijl ik mijn make-up doe ontbijt ik of ik ontbijt in de trein. Ik heb ongeveer een halfuurtje nodig en vind het juist lekker wakker worden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Afgelopen zondag bij Etos drie lipsticks gekocht, ik had er twee gepakt en blijkbaar was er een aanbieding 2 +1 gratis dus ik kwam met drie thuis. Pink princess (lichtroze met glitters), Mauve o-holice (medium roze) en L'amour toujours (donker roze en een beetje rood). Pink princess heb ik al op gehad en hij stond mooi. Hij deed me echt denken aan die lippenstift van Douglas (die ik nu niet meer kan vinden) en hij is nog goedkoper ook.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Afgelopen zondag bij Etos drie lipsticks gekocht, ik had er twee gepakt en blijkbaar was er een aanbieding 2 +1 gratis dus ik kwam met drie thuis. Pink princess (lichtroze met glitters), Mauve o-holice (medium roze) en L'amour toujours (donker roze en een beetje rood). Pink princess heb ik al op gehad en hij stond mooi. Hij deed me echt denken aan die lippenstift van Douglas (die ik nu niet meer kan vinden) en hij is nog goedkoper ook.


    Ja de lipstick van de etos is prettig! Ik heb een hele lichtroze daarvan.

    OT: Ik heb net weer nieuwe wimperextensions laten zetten en honest to god het is zo handig en mooi. Wel prijzig maar oh zo handig. Ik stap uit bed, borsteltje er door heen en even mijn wenbrauwen kleuren en ik ben klaar voor de dag zonder dat het iemand opvalt dat ik nauwelijks make-up draag. Ook erg prettig met sporten en dergelijke.


    The truth is out there.

    Joi schreef:
    (...)

    Ja de lipstick van de etos is prettig! Ik heb een hele lichtroze daarvan.

    OT: Ik heb net weer nieuwe wimperextensions laten zetten en honest to god het is zo handig en mooi. Wel prijzig maar oh zo handig. Ik stap uit bed, borsteltje er door heen en even mijn wenbrauwen kleuren en ik ben klaar voor de dag zonder dat het iemand opvalt dat ik nauwelijks make-up draag. Ook erg prettig met sporten en dergelijke.


    Het begint bij mij een kleine collectie te worden. Zal eens tellen hoeveel lipsticks ik heb en hoeveel daarvan van etos zijn.


    Physics is awesome