• dunno of iemand hier al is mee komen afzetten mare,

    Zou het niet leuker zijn als je ook kuntt chatten met kiienders hier? Niet via Gastenboek of Privébericht maar gewoon zodat het ook sneller aankomt en je meteen antwoordt kan geven en niet steeds naar het profiel moet gaan van dat mensje waarmee je in gesprek bent! Kom nou niet sagen dat je dan gwn die msn kunt vragen want niet iedereen geeft zomaar zijn msn aan Jan en Alleman! Nou goed ideetje of slecht ideetje??


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat zal er niet komen.
    Het is nog altijd een site voor quizen.

    Shoutbox is er toch al ...


    /

    Shoutbox is er toch al ...



    ja dat is er al x'] mare daar kan iedereen het gesprek volgen 'fzuw


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)


    ja dat is er al x'] mare daar kan iedereen het gesprek volgen 'fzuw


    En dan?
    wat ben jij van plan misschien ? x'D


    /

    (...)

    En dan?
    wat ben jij van plan misschien ? x'D


    Niets x'] Maar bv. je bf kan plots niet meer op msn dan kan je er nog steeds privé mee praten zonder dat anyone kan mee luisteren xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dit voorstel is al meerdere keren voorgesteld en dat gaat niet komen vanwege het gevaar dat het met zich mee brengt.


    Why don't you break my heart

    (...)

    Niets x'] Maar bv. je bf kan plots niet meer op msn dan kan je er nog steeds privé mee praten zonder dat anyone kan mee luisteren xD



    Pff . x']
    Ik vind zo'n functie eigenlijk redelijk onnodig [/mijn mening]
    Weetniet wat andere mensen ervan vinden . =)
    x


    /

    Er is een shoutbox, en voor de rest zal het er toch niet komen want het is een site voor quizzen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dit voorstel is al meerdere keren voorgesteld en dat gaat niet komen vanwege het gevaar dat het met zich mee brengt.


    als het al is voorgesteld en er sowieso niet komt mag er een slotje op x'] ik kwam gewoon opeens erop x']


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Een Chatbox en een shoutbox is hetzelfde.Een prive Chat ding komt er niet,veel te onveilig.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Het trekt pedo's aan. En het gaat hier niet om afspreken en chatten, maar om quizzen. ;'d


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    En trouwens, er zijn hier degelijk ik weet niet hoeveel topics over gestart, en het staat volgens mij ook in de lijst van topics die hier niet meer over mogen gaan?
    x.


    ok

    dat zou pas HOT zijn! <3 :D


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Dat zal er niet komen.
    Het is nog altijd een site voor quizen.

    denk ik ook.


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    denk ik ook.

    Britt zou ook es iets zegge zah (':
    kzien jou graaag <3


    Some people make the world special just by being in it