• Als ik het nu niet doe, doe ik het nooit meer - dus bij deze. Eerste keer SOTY voor mij, I'm ready to roll!


    “ It’s the things I shouldn’t see that always catch my eye ”





          Julia-Claire Davis heeft geen slecht bot in haar lichaam en Asher Maddox is Satan’s spawn. Zo is het altijd al geweest. Terwijl Jules haar speelgoed deelde met andere kinderen, drukte Asher Maddox een klasgenoot met zijn hoofd in een toiletpot omdat hij hem “raar aankeek”.
          Het was dan ook geen verassing dat Asher Maddox van allebei de middelbare scholen in Oakheart Pines werd getrapt en naar een kostschool buiten het stadje werd gestuurd vanwege vechtpartijen, opstandigheid en vuur gerelateerde incidenten. Wat er daar met hem gebeurde, wist niemand – hij heeft er twee jaar gezeten en is toen weggelopen. Hij is niet meer gezien en het enige wat er van hem over is in Oakheart Pines zijn de verhalen.
          Jules daarentegen heeft geen tijd om zich bezig te houden met spookverhalen. Ze zit in haar laatste jaar van haar opleiding tot verpleegkundige, loopt stage in het lokale ziekenhuis en helpt daarnaast ook nog eens in het asiel als vrijwilliger. Asher Maddox is voor haar niets anders dan een duistere legende voor wie haar ouders haar altijd hebben gewaarschuwd.
          Maar dan keert Asher Maddox terug naar Oakheart Pines, valt op de Spoedeisende Hulp van het ziekenhuis letterlijk Jules leven binnen en sleurt haar mee in de donkere, haast sadistische wereld waar Jules ouders haar nog zo voor gewaarschuwd hadden.





    Doet mee aan SOTY 2018 met het thema “code rood”
    Volledig Nederlands

    Lees meer!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 14:31 ]


    chill out icarus, before you fly into a window

    Klinkt heel leuk! Ik ga zeker eens een kijkje nemen na mijn examens :')


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell