Hey, ik zoek een SOTY cover en banner! Jullie hebben enorm veel vrijheid, want ik heb geen idee wat ik wil :') Ik hoop dat mensen hier toevallig nog wat tijd/inspiratie voor hebben in die zee van coveraanvragen :p
Hier is de korte samenvatting:
Blanco
Voor degene die het interesseert: mijn hoofdpersonage is een volwassen man van middelbare leeftijd en over zijn uiterlijk is nog niet veel beslist, het meisje dat hij tegenkomt is ongeveer 17 jaar ofzo en heeft een donkere huidskleur en afrohaar. (Maar er hoeven dus niet per se gezichten op de cover, als je het toch wilt doen, liefst geen bekende gezichten )
De enige eisen zijn dat ik de titel 'Blanco' erop wil en dat het een verticale cover en een horizontale banner wordt. De banner het liefst ook niet te groot (zodat het een beetje mooi uitkomt als ik het bovenaan een hoofdstuk zet en het niet 'BOEM hele pagina vol met banner' is ) Ik zou het liefst ook een cover/banner willen die niet al te druk is, dus simpel mag zeker en vast (maar als je een heel mooie cover weet te maken met tal van prentjes, go ahead :p)
De maker van de cover en de banner die ik uiteindelijk kies krijgt 15 credits. Mocht ik om de een of andere reden een cover en banner kiezen van twee verschillende personen, dan krijgen beide personen een gratis spotlight, of 9 credits :p
Deadline: zaterdag 13 januari 20u
[ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 20:22 ]
If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.