Wanneer je er langs rijd is het makkelijk te missen, het kleine stadje van Lights, New Hampshire, verborgen tussen de Atlantische Oceaan en Willows Bay. Lights was opgericht in 1660 een plek gevuld met een rijke en levendige geschiedenis, al is het onwaarschijnlijk dat je ervan gehoord hebt. Eens ontstaan als een bloeiende havenstad, is Lights wat gedaald en bestaat het nu uit wat meer ingetogen proporties. Terwijl de stad in het bezit is van prachtige landschappen met een huiselijke sfeer heeft het nooit de mappen bereikt als toeristisch stadje. Lights is daarom een stadje als ieder ander, waar iedereen je naam kent (en waarschijnlijk haast alles van je) of je nou wilt of niet. Dus alsjeblieft, relax, geniet van de activiteiten die er in de stad plaatsvinden en van de drama die nooit lijkt te eindigen. Uitdaging Bij dezen wil ik iedereen die mee besluit te doen uit te dagen om een excentrieke rol te bedenken voor iemand die waardig genoeg is om in een klein stadje te wonen waar ieder elkaar kent. Geen simpele rollen die je dagelijks zou gebruiken, maar personen met diepgang en een interessante geschiedenis (of toekomst). Geheimen zijn een must, en die zou je zeker met anderen mogen bedenken, dat is iets dat ik graag heb namelijk. Ik wil dat we hier individueel, maar ook vooral samen, gaan werken om dit RPG staande te houden en de personages zoveel diepgang te geven dat je er verslaafd aan zult raken. Ik zal als TS mijn steentje bijdragen om het RPG levendig te behouden, maar voor mij is het ook erg belangrijk dat jullie erg geïnvesteerd zijn in de personages. De reden dat ik geen ingewikkeld verhaal heb bedacht is puur om die reden, dit is een personage gebaseerd RPG.
|
Lights Area 1 || Andover Estates || $$$$$ / ★★★★★ rich people | big houses Area 2 || Willowbrooke || $$$$ / ★★★★ families with kids | medium houses Area 3 || Midtown » $$ || ★★★ mostly affordable | normal houses Area 4 || The Seaboard || $$ - $$$$ / ★★ - ★★★★ very mixed prices | beach houses Area 5 || Grandview Hills || $$ / ★★★★ affordable | medium big houses Area 6 || Idlewyde || $ / ★★★ poorest neighborhood | houses are okay |
Rollen
Q'er Firewood Maluma AdoreDelano Ricciardo Necessity Necessity Firewood Maluma AdoreDelano Shadowsinger BesidesYou occhio H0pe AdoreDelano |
Naam Ares Harris Micheal Castillo Boyd Quinn x Dorian Cabrera Jamie Fiore Mallory Taylor Aaliyah Mitchell Makenzie Parker x Alexis Williams Amy Grant Alva Land-Harris Maddison Quinn |
Geslacht Man Man Man Man Man Genderfluid Vrouw Vrouw Vrouw Vrouw Vrouw Vrouw Vrouw Vrouw |
Woont 4 1 4 x 1 6 1 3 1 x 4 3 4 4 |
Werkt Aquatic Rehabilitation Center Castillo Hotels Muffin Top / Kismet x The Club at Andover Crushed Velvet Petals and Pewter Mackie's Diner / Eden Curl Up and Dye x Aquatic Rehabilitation Center Crumpets x x |
Baan Dierenverzorger Eigenaar Werknemer x Eigenaar Beautycounter Eigenaar Werknemer Werknemer x Onderzoeker Werknemer x x |
Leeftijd 27 36 24 x 28 25 25 21 22 23 24 23 10 4 |
Pagina 1.1 1.3 1.2 x 1.2 1.2 1.1 1.3 1.2 x 1.3 1.4 x 1.4 |
Regels || Huisregels van Q uiteraard, maar dat snap je vast wel. || Maximaal 2 rollen per persoon, zowel man als vrouw. || Denk goed na voor je je inschrijft, dit is geen normaal RPG. || Er is geen minimum woordenaantal, ik wil wel kwaliteit. || Hou alles alsjeblieft realistisch, van personages tot dagelijks leven. || Natuurlijk sluiten we niemand buiten. || Geen eisen qua invullijstje, doe waar je je prettig bij voelt. || Er zijn ook geen eisen qua leeftijd gesteld voor in het RPG. || OOC is enkel voor het praattopic weggelegd. || 16+ is toegestaan, maar geef dit wel gewoon netjes aan. || Alsjeblieft heb plezier en vergeet geen vragen te stellen. |
[ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 22:06 ]
I was lightning before the thunder