Ja, stiekem was ik ergens heel trots op mezelf. Drie jaar geleden was mijn jongere ik begonnen aan een verhaal op Quizlet, dat zo zijn hoofdstukken gehad heeft. Het was een genre waar ik totaal niet in gewend was te schrijven (romantiek en drama, hihi) en eigenlijk heeft het ook een heel ander einde gekregen dat ik voor ogen had. Er zitten stukken niet in, die ik eerst wel wilde, en ook stukken die ik van tevoren niet had bedacht. Het verhaal is zo oud, dat de cover van toen het nu niet meer doet (':
Maar men hee! Wat is dat moeilijk, om een story af te ronden die al zo lang ligt. Het was mijn doelstelling voor deze vakantie, beginnen aan verhalen die ik nog heb laten liggen, om ze daar af te ronden. Nu de recentelijke verhalen van 2017 zijn nog wel te doen, maar dit verhaal (waar ik eigenlijk al bijna bij het einde was) stamde af uit 2014, wat toch best moeilijk is. Vooral omdat mijn eigen schrijfstijl in die tussentijd zo compleet veranderd is.
Hebben jullie ook wel eens je oude verhalen erbij gepakt? En geprobeerd deze alsnog af te schrijven?
Ik vond het echt lastig (':
Mocht je die van mij willen bekijken, hier een klikje
[ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 13:28 ]
It's never gonna happen, Guys.