• Oké, help, ik heb een luxeprobleem.

    Ik schrijf momenteel een verhaal en ik heb het volgende verhaal ook al vrij ver uitgewerkt en ik heb daarna ook nog even tellen 11 verhalen in de wachtrij staan. Daar ben ik wel even zoet mee.

    Ik stond net de douchen en BAM geweldig idee voor een nieuw verhaal. MAAR HOE DAN? Waarom heb ik zoveel ideeën? Het liefst begin ik nu met dat verhaal, maar ik ben mezelf al aan het inhouden om niet met een tweede verhaal te beginnen.

    Hoe doen jullie dat? Schrijven jullie meerdere verhalen tegelijk? KUSJES


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik zou willen dat ik zo veel ideeën voor verhalen had


    What worries you, masters you.

    Geef mij je ideeën ):


    Caution first, always.

    Dit is zo herkenbaar. Ik heb tussen verhalen in altijd een heel gefrustreerde periode omdat ik niet weet welke ik dan wil schrijven, ik schrijf ze in ieder geval vrijwel nooit tegelijk.

    Maar fijn om zoveel inspiratie te hebben aan de andere kant, toch?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oke en geef me de tijd om het uit te werken, want hiero in 5vwo met een toetsweek en school die je wilt laten blijven zitten, is er geen tijd meer te vinden


    What worries you, masters you.

    Ik heb geleerd dat ik maar aan 1 verhaal tegelijk kan schrijven, anders geraak ik de interesse in 1 van de 2 toch kwijt of is het gewoon te veel in mijn hoofd en kan ik geen van beiden afmaken.

    Als ik nieuwe ideeën voor verhalen heb, schrijf ik dikwijls al de flaptekst/korte samenvatting en als ik écht veel inspiratie heb maak ik een cover.
    Ik denk dat ik nu zo'n 6 verhalen in de 'wachtrij' heb staan, het probleem dat ik nu heb is dat nu ik eindelijk een nieuw verhaal kan beginnen, geen van mijn 6 wachtrijverhalen me nog aanspreekt... Dat is ook iets wat ik geleerd heb: begin pas aan een verhaal wanneer het je na 3 maanden wachten nog steeds aanspreekt, of ja voor mij geldt dat toch. (:


    The soul needs autumn.

    Ik heb precies hetzelfde probleem :W Ik kan niet aan meerdere verhalen tegelijk schrijven (ik verwaarloos dan sowieso één van de twee), dus voor mij is het harde keuzes maken :') Meestal kies ik het verhaal waar ik het meest enthousiast over ben en bewaar ik die andere ideeën voor momenten waarop ik iets minder inspiratie heb. Maar ja, punt blijft dat ik eigenlijk te veel ideeën heb en te weinig tijd om te schrijven, dus zowat 50% van mijn ideeën blijven in mijn hoofd en worden helaas nooit uitgewerkt :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Neara schreef:
    Dit is zo herkenbaar. Ik heb tussen verhalen in altijd een heel gefrustreerde periode omdat ik niet weet welke ik dan wil schrijven, ik schrijf ze in ieder geval vrijwel nooit tegelijk.

    Maar fijn om zoveel inspiratie te hebben aan de andere kant, toch?

    + En kun je sommige ideeen niet samenvoegen? Misschien dat je dan een interessantere plot krijgt en handiger qua met verhalen uitschrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow, zoveel ideeën. Jaloers, haha.
    Ik schrijf meestal gewoon een heel verhaal offline en dan gooi ik het later online, zo kan ik m'n interesses ook niet kwijt raken. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Same. Kies er eentje om aan te werken en huil om wat had kunnen zijn, dat is ongeveer hoe ik het aanpak.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik zou het gewoon opschrijven en bewaren ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Intussen schrijf ik niet echt meer, maar toen ik het nog wel deed, dan schreef ik er maar aan één tegelijkertijd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik schrijf echt aan één tegelijkertijd. Ik heb er twee geprobeerd, maar dan sneeuwt de ander toch echt onder.
    Dat is heel moeilijk (':

    Op dit moment ben ik bezig oude verhalen af te ronden, die ik ooit heb laten liggen. Dat is ook niet al te makkelijk als je er alweer een tijd uit ben...


    It's never gonna happen, Guys.

    Eerst schreef ik tegelijker tijd (*kuch* satisfied en survivors*)
    Naar nu probeer ik dat te ontwijken, zodat jk ook de tijd neem het uit te denken en research te doen (zodat ik niet om 2 uur ‘s nachts hoef op te zoeken hoe het is om dood gewurgd te worden omdat jk mijn hoofdstuk perse af wil hebben)


    --