Schuingedrukt zijn voorstellen (: Dus als er staat: Waarschijnlijk hebben de twee elkaar nooit eerder ontmoet. Dan hoeft dat niet perse zo te zijn ^^
Thorne
Relaties
♦ Nora: Enkele weken geleden heeft ze Thorne zien bedelen om eten in een ander dorp binnen het leen. Vanuit haar warme hart heeft ze dan een warme maaltijd en een bed voor de nacht aangeboden, in de plaatselijke herberg. Thorne apprecieerde dat gebaar toen, maar nu zit de hele gebeurtenis ergens in zijn geheugen te verstoffen. Beiden weten niet wie of wat de andere is.
♦ Lilly: Waarschijnlijk hebben de twee elkaar nooit eerder ontmoet.
♦ Mia: Waarschijnlijk hebben de twee elkaar nooit eerder ontmoet.
♦ Deirdre: Waarschijnlijk hebben de twee elkaar nooit eerder ontmoet.
♦ Jack: Ze hebben elkaar nog nooit ontmoet.
♦ Holden: Waarschijnlijk hebben de twee elkaar nooit eerder ontmoet.
♦ Ashton: Waarschijnlijk hebben de twee elkaar nooit eerder ontmoet.
♦ Ronan: Waarschijnlijk hebben de twee elkaar nooit eerder ontmoet.
♦ Séraphine:: Thorne is haar para. Sinds hij haar (en haar broer) veranderd heeft, zijn ze nog niet gescheiden geweest. Hoewel Thorne hier zich af en toe niets van aantrekt, staat zij in als zijn bescherming. Misschien nog iets anders erbij, zodat er niet gewoon drie bodyguards zijn?
♦ Freyja: Thorne's eerste sub. Hoewel hij haar eerst heeft achtergelaten, heeft ze hem later weer teruggevonden. Sindsdien wijkt ze letterlijk bijna nooit van zijn zijde. Thorne kan waarschijnlijk ook tamelijk goed overweg met het 'gekke' gedeelte van haar, aangezien Ava ook zoiets had.
♦ Amaly: Ik denk dat zij een wat minder positieve verhouding zullen hebben? Ik denk niet dat Thorna haar echt vertrouwt, alleszins. (Maar het is niet dat hij haar meteen van iets gaat verdenken, dat ook niet.)
♦ Puck: Op het eerste zicht lijkt er wat afstand te zijn tussen de twee, maar ze kunnen wel degelijk goed met elkaar overweg. Thorne krijgt niet vaak de kans om ook eens gewoon 17 te zijn en Puck herinnert hem eraan om alles soms eens los te laten, en gewoon van die berg sneeuw af te sjezen.
♦ Céleste: Thorne is zijn para. Sinds hij hem (en zijn zus) veranderd heeft, zijn ze nog niet gescheiden geweest. Hoewel Thorne hier zich af en toe niets van aantrekt, staat hij in als zijn bescherming. Misschien nog iets anders erbij, zodat er niet gewoon drie bodyguards zijn?
Jack Ackerman
Relaties
♦ Nora: Jack is al een tijdje (stiekem een beetje) verliefd op de jonge vrouw. Natuurlijk gedraagt hij zich er niet naar, uit respect voor zijn broer, maar ook omdat hij niet zou weten hoe. Verder hebben ze een positieve relatie, maar echt heel close zijn ze niet.
♦ Lilly: Er staat nog niet zo veel bij haar rol, dus ik heb niet meteen een idee (:
♦ Mia: Ze lijken me op veel vlakken het tegenovergestelde, dus ik denk niet dat ze echt goed met elkaar overweg kunnen, maar dat er wel respect is voor elkaars kunnen?
♦ Deirdre: Toen ze tieners waren, had Deirdre een crush op hem. Ze heeft toen de moed bij elkaar geraapt en hem een snel kusje gegeven, om er dan als een haas vandoor te gaan. Jack wist toen niet goed hoe hij moest reageren, en eerlijk gezegd weet hij dat nog steeds niet echt.
♦ Holden: Jacks grote broer. Aangezien het grote drama tussen zijn broers te lang geleden is, kent hij enkel de koude Holden. Dit is dus ook de broer waar hij om heeft leren geven en hoewel hun relatie afstandelijk lijkt te zijn, zitten de broers wel degelijk op een goede golflengte.
♦ Ashton: Jack is verzot op de jongere Jager, omwille van diens nieuwsgierigheid en ook omdat hij Jacks ego toch wel wat streelt. Jack probeert hier volwassen en rustig mee om te gaan, maar dat lukt niet altijd goed en hij kan zijn enthousiasme dan ook moeilijk verbergen tegenover iemand die echt naar hem luistert.
♦ Ronan: Ik heb het gevoel dat Jack hem niet mag, uit wat jaloezie naar Nora toe en dergelijke, maar dat hij zich daarvoor schaamt en het niet probeert te tonen,
waardoor hij zich nogal awkward gedraagt in de buurt van Ronan.
♦ Séraphine:: Waarschijnlijk hebben de twee elkaar nooit eerder ontmoet.
♦ Freyja: Waarschijnlijk hebben de twee elkaar nooit eerder ontmoet.
♦ Amaly: Waarschijnlijk hebben de twee elkaar nooit eerder ontmoet.
♦ Puck: Waarschijnlijk hebben de twee elkaar nooit eerder ontmoet.
♦ Céleste: Waarschijnlijk hebben de twee elkaar nooit eerder ontmoet.
♦ Thorne: Ze hebben elkaar nog nooit ontmoet.
Mijn brein breint zoals het breint.