• Ik had dus gisteravond voor het nieuwe jaar twee van onze geweldige, tiny, schattige, lieve, leuke Quizletters op bezoek en toen hadden we het erover: we hebben de eerste (mini) meeting van 2018 gehad jongens! Laten er nog vele volgen! Yay :3

    We hebben met zijn drietjes Mario Party gespeeld, ate FOOOOOOD en we hebben gesjoeld. Daarnaast een glaasje te drinken gehad en gezellig gekletst: heb in geen tijden zo'n leuke nieuwjaar gehad. Zeker voor herhaling vatbaar :3 Minus het dik ingemaakt worden bij mario party, but heeeeyyyy I made a come back met sjoelen (cool)


    Pics or it didnt happen:





    [ bericht aangepast op 1 jan 2018 - 15:22 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    (...)

    Ah yes, WRAAK, Q-stijl. We gaan in zo grote getale op het plein op onze telefoon zitten en zinloos op Quizlet heen en weer klikken dat iedereen over ons struikelt. Evil. (bat)


    YES. WRAAK. En bij elke ietwat dronken of stoned jongeman die bij het clubje van M. hoort roepen we heel hard "DAT IS EEN DIKKE TIEN ALS JE TELT TOT HONDERD". Onze wraak zal zoet zijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jezus ik zie dit nu pas

    Yeeee c: Het was enorm gezellig!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MacCready schreef:
    Jezus ik zie dit nu pas

    Yeeee c: Het was enorm gezellig!


    Hehe, well I am not suprised :'D Als jij dit topic had gemaakt had ik het waarschijnlijk op zijn vroegst morgen gezien, ik heb echt een slaap kop (cat)

    and YES IT WAS :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Hopelijk mogen er nog vele (grote en kleine) meetings volgen in 2018! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat ontzettend leuk, meiden. Daarbij: you guys look frigging good. :Y)


    Aahw zo leuk ^^ Meetings zijn altijd goed c:


    What worries you, masters you.