Dus basically, Laura / Varekai heeft vorig jaar een soortgelijk topic gemaakt voor de mensen die nergens heen gingen of niets te doen hadden met Oud & Nieuw en ik vond het een leuk topic dus ik open het een jaar later weer. Breng hier de avond door, als je wilt *O*
Ik zit op Runescape en m'n vriend is te druk met z'n eigen game dus hey ho, hier ben ik. Meneer wil vanavond zelfs niet even romantisch naar het vuurwerk kieken :c
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"
Hello, ik zit bij m'n ouders en m'n vader en m'n zus hebben een discussie of m'n zus hier moet blijven slapen. Meer gebeurt er hier niet, dus ik kom Q stalken
We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.
Maareven. M'n vriend sprak net 'mahogany' verkeerd uit dus ik schreeuwde heel hard:
'THAT IS MAHAGONY' en hij snapt hem niet. Waarom snapt niemand mijn referenties ooit :c
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"
FireKeeper schreef:
Maareven. M'n vriend sprak net 'mahogany' verkeerd uit dus ik schreeuwde heel hard:
'THAT IS MAHAGONY' en hij snapt hem niet. Waarom snapt niemand mijn referenties ooit :c
Ah dat is echt zonde. Meestal ga ik iets te ver met referenties. Dan trek ik ze te ver door. Dus ik voel je wel een beetje. Gelukkig dat mijn vriend wel vaak kan lachen om mijn grapjes/woordgrapjes/referenties.