Ja, ik verplicht iedereen een nieuw voornemen erbij te nemen voor 2018 (en de jaren daarna) (tenzij je al zo braaf was natuurlijk).
Ik werk sinds kort als schoonmaakster bij de bioscoop in mijn stad, en dat vind ik heel leuk want ik ben gek op de bios en heb toch niets beters te doen in de ochtenden. MAAR - ja nu komt het - WAT EEN ZOOI. Als je ziet hoeveel en wát er allemaal onder of tussen die stoelen ligt in de zalen... je zou bijna zeggen dat mensen nooit geleerd hebben om achter hun kont hun rotzooi op te ruimen. :'D
En ik vind er ook van alles. Deodorant, etui's, sjaals, handschoenen, armbandjes, ov-kaarten, haarelastiekjes, beugelelastiekjes, tandenstokers, lege verpakkingen van eten dat buiten de bioscoop om is gehaald (frikandelbroodjes, chocola, of compleet glaswerk van lege potjes dipsaus), geld (ja bonus voor mij, want dat houd ik gewoon hehe), ... the list goes on.
En nee, ik ben niet hypocriet om dit te eisen van mensen, want ik ruim altijd alles op. :'D
Maar op zich is het wel een beetje een eyeopener want het laat wel zien dat mensen die normaal van hun kinderen verwachten dat ze alles opruimen, het zelf ook niet doen als het hun even uitkomt.
Zijn jullie allemaal netjes? Of moet ik met een bezem achter je kont aan komen?