• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I’m crying because I’m sick like what the fuck am I a toddler?


    I don't want to move out of Leeuwarden vs. I do want to move to Scotland.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fml. Je bent weg en in een seconde mis ik je enorm hard.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb echt de neiging om zaterdag af te zeggen, maar moneys. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Au, dat deed toch wel een beetje pijn...


    Stenenlikker

    Maar waarom ben ik zo moe? Komt het omdat ik nu al vier dagen achter elkaar heb gewerkt? Dat moet ik toch aankunnen. Wellicht moet ik ongesteld worden. Morgen gaat de wekker weer om 04:30. Daarna is het wel weekend, waar ik nu wel erg naar uitkijk.


    Physics is awesome

    Notting Hill blijft echt een van de leukste films ooit


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb nu een volle maand niets te doen en ik weet echt niet wat te doen na twee maanden pijn en leed. Wie komt er naar Maastricht.


    She's imperfect but she tries

    Het is zo oneerlijk van me om me hierdoor genegeerd of rot te voelen en het zou nog oneerlijker zijn om iemand anders de schuld te geven van die negatieve emoties dus dat WIL ik niet, hemel, want dan zou ik me nog slechter voelen en het zou onverdiend zijn, maar tegelijkertijd komt dit wel op een beetje een onhandig moment waarop ik al twee (drie? ik ben de tel kwijt) dagen niet het huis uit ben geweest en me behoorlijk geïsoleerd voel en ik mijn gevoel van realiteit een klein beetje kwijtraak omdat mijn dag en nacht ritme zijn omgedraaid en het onredelijk veel energie kost om op whatsapp berichten te antwoorden en dit zou me ontzettend geholpen kunnen hebben denk ik? Niet dat iemand dat had kunnen weten maar het is gewoon een slechte samenloop van omstandigheden en ik geloof dat ik zonet heel hard op weg was naar hyperventileren en/of een paniekaanval over dit, wat helemaal niets is, eigenlijk, dus dat is... negatief.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'm finding my way, finding my love
    I'm not stupid like you guys


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "As women, we have many life roles. Mother, wife, employee, friend, healer, caregiver, and the list goes on."

    Ik... weet dat dit een heel suf klein ding is, maar een pagina die op deze manier begint is er eentje die ik het liefst onmiddellijk weer wegklik


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is zo verdomde saai zonder jou.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    billie eilish oml


    Heaven is a place that we all have

    Waarom ben ik nog wakker? Ga slapen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Half zes opstaan. Ik ben nu al geen fan van schoolvoorstellingen, laat ze maar wat later beginnen met die films dan kan ik ook nog wat langer slapen pff. :')